Jeg skal bruge noget tryk på 2 t-shit kun, jeg ved godt at det er opstarts omkostninger der er dyre, men kan du ikke give mig et godt tilbud Jeg kommer med de 2 t-shit selv, så det er bedst hvis du holder til i Storkøbenhavn. jeg har logoet som jeg kan sende til dig. De skal være klar om ca. 1 md. |
tryk på t-shirt
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
|
Tak for linket Daniel jeg har sendt en bestilling afsted og så må jeg lige se kvaliteten efter om det er noget jeg skal benytte fremover. 225 kr. endte beløbet på for 1 sort t-shit med logo og tekst. |
Hej Daniel kan godt lave 2 t-shirts til dig Vi har en textil printer der både kan printe på lyse og mørke t shirts Kan nok godt gør det billigere en spreadshirt :) Du er velkommen til at kontakte mig hvis det bliver aktuelt 2120 7133 Mvh Thomas Nielsen |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -
Hej Thomas Kan du sende en prøve så jeg kan se kvaliteten? jeg måtte sende den t-shirt jeg fik lavet fra spreadshirt, den fnullere efter vask og var i en ret dårlig kvalitet. Jeg har købt t-shirt i Bilka til 25 kr som var langt bedre og det er 2-3 af dem jeg vil sende til dig, som du kan printe løs på. |
Hej e-bil Send logo til onlinetryksager@gmail.com og t-shirts til: Onlinetryksager Søholmvej 5 Mvh Thomas Nielsen |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -
Hej Jeg er i Polen hvor alting inden for netop dette er MEGET billigere, hvis du er interesseret, skriv til mig. mvh Thomas |
Ja jeg har også før benyttet mig af spreadshirts, det var iorden det hele, fin kvalitet |
Jeg køber ikke i udlandet selv i de små beløb bør man støtte dansk erhvervsliv og jeg køber så vidt muligt alle mine vare i DK, selv om nogle desværre er lavet i andre lande. Men tak for tilbudet ;-) |
Hej igen Det har jeg fuld respekt for, men det sjove er at mange af de selskaber jeg arbejder med i Polen er faktisk dansk ejet. F.eks. klistermaerker til taxi biler i koebenhavn. Disse bliver lavet i Polen af et dansk ejet mvh Thomas |