Da jeg stod og skulle fat på mit domænenavn, fik jeg af vide af den flinke dame der ejede det, at det vsr lovligt at sælge dk domænernavne, er det rigtigt?
Hej Kasper tak for dit svar... Det kan jo være svært at bevise at folk ikke bare vil tjene penge på det.. På .com markedet er det lovligt at gøre det til en forretning ikke? Mvh Jacob
Hej Kasper tak for dit svar... Det kan jo være svært at bevise at folk ikke bare vil tjene penge på det.. På .com markedet er det lovligt at gøre det til en forretning ikke? Mvh Jacob
Jo, det vil jeg mene det er på .com markedet...
Men jeg har hørt det kan være lidt risikabelt... Men du kan prøve at kontakte http://sanderg.dk/, han har hvis erfaring med det.
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
vis du har noget på siden bare lidt tekster og lidt indhold på siden så er det en hjemmeside og et domæne du sælger og så overholder man danske domæne lov så er det ikke købt med videre salg for øjet ,
jo det sådan set være med har købt det med videre salg for øjet men ved at have noget på siden , er det ikke kun domænet du sælger nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows