Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe - Besvar kun 1 gang i hver tråd ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der en der kan lære mig her på Amino hvordan jeg besvare alle spørgsmål i en tråd?

Hvis det er muligt, jeg har eksempel i den sidste tråd jeg lavede 3 svar lige efter hinanden ( før jeg kom på igen) og jeg har set nogle har besvaret alle via en gang -

Hvordan gør man det ?

(Håber det var her jeg kunne stille dette spørgsmål )

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 08:16
Det giver ikke mening? :) du vil gerne kunne besvare ALLE indlæg på en gang? - du kan da umuligt have en god kommentar, eller løsning til alles spørgsmål og problemer, som du kan opsummere til et universalt indlæg? :)

Med mindre at har tænkt dig at copy/paste fra biblen? :)

- Jeg skal vidst lige have en kop kaffe mere... Er tydeligvis ikke helt vågen endnu! :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 08:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TomN:

Hvis det er muligt, jeg har eksempel i den sidste tråd jeg lavede 3 svar lige efter hinanden ( før jeg kom på igen) og jeg har set nogle har besvaret alle via en gang -

Hej TomN,

Du kan gøre det at du kopierer det af deres svar du vil bruge ind i dit svar og så sætter du quote user omkring det. Det kan godt være der findes en anden måde, men det er det jeg gør i hvert fald.

Eksempel:

[ quote user="Den du citerer" ]

CITAT

[ /quote ]

Bare uden luft fra []'erne selvfølgelig.

Håber det hjalp.

Med venlig hilsen

Tommy
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 15:13

Mehmet Aslan:

Det giver ikke mening? :) du vil gerne kunne besvare ALLE indlæg på en gang? - du kan da umuligt have en god kommentar, eller løsning til alles spørgsmål og problemer, som du kan opsummere til et universalt indlæg? :)

Med mindre at har tænkt dig at copy/paste fra biblen? :)

- Jeg skal vidst lige have en kop kaffe mere... Er tydeligvis ikke helt vågen endnu! :)

nogle gange kan man godt svare på samme spørgsmål, men jeg kan godt se det lyder mærkeligt, men det var i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/174306.aspx#1174711 Her kunne jeg godt bare svare næsten det samme

Tommy Nitz:

Håber det hjalp.

Med venlig hilsen

Tommy

Jeg vil tro det virkede men lidt besærligt ;) men mange tak

Har set nogle skriver @Tommy

Og så i samme tråd igen @Mehment

og så det svar stadig samme tråd, men jeg tror jeg holder mig til det gamle Stick out tongue det ligner måske spam at jeg skriver 3 i træk, men det er nemmere sådan.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sarkens svare 3 forskellige i 3 indlæg det er bare vigtigt at man husker at quate det man svarer på, hvis man ik svarer på indlæget lige før end indlæg, dette er i øvrigt noget alle burde lære, specielt i en tråd men rigtig mange indlæg. Der kan det godt være svært at se hvem et indlæg er tiltænkt hvis det ikke passer med ovenstående indlæg

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 15:52

Michael R. Gertz:
Du kan sarkens svare 3 forskellige i 3 indlæg det er bare vigtigt at man husker at quate det man svarer på, hvis man ik svarer på indlæget lige før end indlæg, dette er i øvrigt noget alle burde lære, specielt i en tråd men rigtig mange indlæg. Der kan det godt være svært at se hvem et indlæg er tiltænkt hvis det ikke passer med ovenstående indlæg

Det er 100% korrekt også det er nemlig meget irriterende at side og læse 20 svar man tror er henvendt til en selv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)