Er der en der kan lære mig her på Amino hvordan jeg besvare alle spørgsmål i en tråd?
Hvis det er muligt, jeg har eksempel i den sidste tråd jeg lavede 3 svar lige efter hinanden ( før jeg kom på igen) og jeg har set nogle har besvaret alle via en gang -
Hvordan gør man det ?
(Håber det var her jeg kunne stille dette spørgsmål )
Det giver ikke mening? :) du vil gerne kunne besvare ALLE indlæg på en gang? - du kan da umuligt have en god kommentar, eller løsning til alles spørgsmål og problemer, som du kan opsummere til et universalt indlæg? :)
Med mindre at har tænkt dig at copy/paste fra biblen? :)
- Jeg skal vidst lige have en kop kaffe mere... Er tydeligvis ikke helt vågen endnu! :)
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hvis det er muligt, jeg har eksempel i den sidste tråd jeg lavede 3 svar lige efter hinanden ( før jeg kom på igen) og jeg har set nogle har besvaret alle via en gang -
Hej TomN,
Du kan gøre det at du kopierer det af deres svar du vil bruge ind i dit svar og så sætter du quote user omkring det. Det kan godt være der findes en anden måde, men det er det jeg gør i hvert fald.
Det giver ikke mening? :) du vil gerne kunne besvare ALLE indlæg på en gang? - du kan da umuligt have en god kommentar, eller løsning til alles spørgsmål og problemer, som du kan opsummere til et universalt indlæg? :)
Med mindre at har tænkt dig at copy/paste fra biblen? :)
- Jeg skal vidst lige have en kop kaffe mere... Er tydeligvis ikke helt vågen endnu! :)
nogle gange kan man godt svare på samme spørgsmål, men jeg kan godt se det lyder mærkeligt, men det var i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/174306.aspx#1174711 Her kunne jeg godt bare svare næsten det samme
Tommy Nitz:
Håber det hjalp.
Med venlig hilsen
Tommy
Jeg vil tro det virkede men lidt besærligt ;) men mange tak
Har set nogle skriver @Tommy
Og så i samme tråd igen @Mehment
og så det svar stadig samme tråd, men jeg tror jeg holder mig til det gamle det ligner måske spam at jeg skriver 3 i træk, men det er nemmere sådan.
Du kan sarkens svare 3 forskellige i 3 indlæg det er bare vigtigt at man husker at quate det man svarer på, hvis man ik svarer på indlæget lige før end indlæg, dette er i øvrigt noget alle burde lære, specielt i en tråd men rigtig mange indlæg. Der kan det godt være svært at se hvem et indlæg er tiltænkt hvis det ikke passer med ovenstående indlæg
Du kan sarkens svare 3 forskellige i 3 indlæg det er bare vigtigt at man husker at quate det man svarer på, hvis man ik svarer på indlæget lige før end indlæg, dette er i øvrigt noget alle burde lære, specielt i en tråd men rigtig mange indlæg. Der kan det godt være svært at se hvem et indlæg er tiltænkt hvis det ikke passer med ovenstående indlæg
Det er 100% korrekt også det er nemlig meget irriterende at side og læse 20 svar man tror er henvendt til en selv.