jeg mangler noget hvor der vises i skriver nyheds breve ud hvordan gør i og ser hvordan det skaffer masser af kunder , lige nu er der kun snak , jeg savner lidt mere visuelt i videoen især.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Okay micro expression er en slags universal indikator for humane følelser og varer generelt ca. 1/5 del af et sekund (deraf udtrykket) micro expressions, eks. lagde jeg mærke til at du på et tidspunkt hæver øjenbrynene det er klassisk skam, og den måde dine læber bevægede sig på viste tydelig desperation også snakkede du vist rimeligt hurtigt :-)
Det kan godt være at du ikke er så kamera vant? Fordi er næsten 10000% sikker på at jeg ville lave de samme micro expression fejl hvis jeg stod foran kameraet
:-)
Det var på ingen måde en anklage om at du havde urent mel i posen :-)
(Fik engang en pris fra StudioOne på 600 kr. for to timer, og de ville endda gerne hurtigt hjælpe med at sætte lys op, bare et eksempel).
Dernæst synes jeg at du er meget tæt på, og medmindre at det er meningen at dit ansigt skal forbindes med virksomheden, så tror jeg sagtens der er mere 'interessante' ting du kunne vise, såsom for eksempel hvordan jeres system ser ud når man er kunde hos jer. Prøv for eksempel at kigge her: mailchimp.com/resources/academy/campaigns/image-and-file-gallery/ (har med vilje valgt en video der kun varer et minut).
Overvej især ovenstående hvis du er vant til at speake og har mindre erfaring med at stå foran et kamera.
Jeg ved ikke om du læser højt eller taler frit fra leveren, men der er nogle udtryk og vendinger du benytter som jeg ikke lige per definition forstår. Hvad er for eksempel "De såkaldte email marketing beskeder"? Lige inden nævner du ordet 'nyhedsbrev', hvorfor ikke bare holde der? (Givet, jeg kender ikke jeres målgruppe og deres tekniske niveau så måske dette ikke er relevant).
Budskabet omkring at "vi ikke slipper dig" synes jeg godt må komme tidligere. Hvis det her er ukendt territorie for mig som kunde vil jeg gerne holdes i hånden.
Og så det positive:
Jeg kan godt lide at der for en gangs skyld er en præsentationsvideo der ikke animeret, dem er jeg dødtrætte af.
Dernæst kan jeg godt lide at du har god lyd på videoen og at man kan høre din stemme klart og tydeligt plus at der ikke er ekko eller rungen i baggrunden.
Det var feedback fra mig. Held og lykke med projektet.
Videoerne med systemgennemgang eller PowerPoint er vi også ved at lave.
Men du har ret - det er skudt tæt på. Også lidt for tæt på ... vi bliver jo ikke yngre -:)
For mig handler det om troværdighed. Det at vi rent faktisk gerne vil give kunderne en ordentlig oplevelse - og ikke bare en web-tjeneste som nogle af dem du nævner. Og at vi rent faktisk er stolte over vores leveringsevne. Det vil vi i nye videoer få kunder til at fortælle, kunder der har oplevet et klart stigende salg efter skifte fra andre løsninger (også nogle af dem du nævner -:) )