Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny computerer og docky stationer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg skal finde nogle priser på ny computere og dockeystationer. Jeg skal bruge 5 af hver. Kontakt mig gerne på 22193037

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:42

Før du får alverdens gode tilbud, så synes jeg bestemt, at du skal skrive lidt mere om, hvad de skal bruges til :-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 18:51

Til normal virksomhedsdrift. Ikke det vilde. Vi bruger dem til at skrive mails, lave tilbud, opbevarer div. billeder, sager ovs. Vi arbejder meget gerne med 2 skærme. Derfor stationen.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dockingstation tyder jo på bærbare computere. :-)

Men for at være helt sikre, er det så bærbare eller stationære computere, du er på udkig efter?

Hvis det er bærbare computere, hvilke krav har I så til:

• Skærmstørrelse (12", 14", 15", 15,6", 17,3"? )
  • Krav om kompatibilitet med eksisterende programmer, som skal flyttes over fra nuværende computere. I giver fald hvilke programmer?
  • Skal de alle have optiske drev (cd- el. dvd drev/brænder)
  • Ønske om evt. ekstra programmer som eksempelvis Microsoft Office, (Word, Excel, PowerPoint, Outlook m.m.)
  • Har I licenseret antivirus installeret, som kan flyttes over fra de nuværende computere, eller skal der en ny 5-bruger licens med?
  • Ønsker I computerne leveret færdigkonfigurerede, opdaterede og klar til brug, eller ønsker I selv at installere dem?
    Hvis computerne ønskes klar til brug, hvilke printere og andre enheder skal de så som minimum fungere sammen med?
Med ovenstående uddybning vil potentielle leverandører bedre kunne spore sig ind på jeres ønsker.
Håber det giver mening. :-)
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 10:29

Hej Charlotte,

Du skal regne med at sådan en koster cirka 5.000,- + dockingstationen som koster 11-1.200,- jeg vil gerne give dig et mere præcist tilbud, med mindre du har købt allerede.

Vi handler allerede sammen Smile da din mand Denis (jeg formoder det er din mand) er i gang med at skifte en lås hos os i Frederikssund på vores nye kontor.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 11:23

Uha mange ting at tage stilling til:)

- Det skal være bærbare, så vi kan tage dem med hjem

- fra 15" og op

- Hmm der skal være office på. Må gerne kunne bruges sammen med photoshop. Outlook er et must. tror ikke der er andre programmer vi skal have. den skal selvfølgelig kunne kobles til vores server. Kan funde ud af type imorgen

- Der må gerne være brænder på, da det er godt at have div. billeder på cdér

- Antivirus. Det skal jeg lige have undersøgt. Det må vi have.

- gerne klar til brug. Jeg undersøger også printertype imorgen

mvh Charlotte

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 11:24

ÅÅh sjovt. Nej vi har ikke fundet noget endnu. Vi snusser bare

Men dine priser lyder frnuftige nok. Giv gerne et kald. 22193037

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charlotte Fernstrøm:
Uha mange ting at tage stilling til:)

- Det skal være bærbare, så vi kan tage dem med hjem

- fra 15" og op

- Hmm der skal være office på. Må gerne kunne bruges sammen med photoshop. Outlook er et must. tror ikke der er andre programmer vi skal have. den skal selvfølgelig kunne kobles til vores server. Kan funde ud af type imorgen

- Der må gerne være brænder på, da det er godt at have div. billeder på cdér

- Antivirus. Det skal jeg lige have undersøgt. Det må vi have.

- gerne klar til brug. Jeg undersøger også printertype imorgen

mvh Charlotte

Hej Charlotte,

Ja, det er mange ting, der skal tages stilling til, når virksomheden skal have udskiftet de daglige arbejdsredskaber. 

• Der skal være Office med Outlook. Det betyder som minimum Microsoft Office Home & Business.
  • Computeren skal kunne trække billedredigering i Photoshop.
  • Du nævner en server, som I kobler op imod. Det betyder sandsynligvis, at I har computerne meldt ind i jeres servers domæne, hvilket er en glimrende praksis, når man tænker på IT sikkerhed.
  • Computerne skal gerne være klargjort, opdaterede og klar til brug. Det er en rigtig god idé. Så sparer I en masser tid på installation, overflytning af brugerdata fra de gamle computere, Indmelding i serverensdomæne osv.
Når du skal vælge blandt de tilbud, du måtte få på computere, bør du også være opmærksom på garantiforhold. Nogle computere sælges med 1 års garanti, mens andre har 3 års garanti. Garanti er heller ikke bare garanti. Der findes "carry-in" garanti, hvor du skal aflevere eller indsende den defekte computer til en reperatør. Der findes også "on-site garanti", hvor fejlen på den defekte computer i videst muligt omfang udbedres hos jer. Det afkorter alt andet lige den tid, der går, hvor computeren er ukampdygtig. Nogle IT-leverandører og forhandlere tilbyder eksempelvis 3 års "næste hverdag, on-site" garanti. Computeren er jo et arbejdsredskab, og I vil nok næppe undvære en defekt computer i flere dage (eller uger) i forbindelse med indsendelse til reparation.
Kan Tom eller andre levere nye bærbare computere til ca. 6.000,- inkl. dockingstation, officepakke, installation, evt. solid antivirus og overførsel af evt. data fra de gamle computere, samt med en fornuftig garanti, vil jeg anbefale dig at slå til. I såfald er det en virkelig god pris.
Under alle omstændigheder held og lykke.  :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)