Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Målgruppen hos Hummel?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg sidder med en opgave i afsætning (på HHX), hvor jeg har fået som opgave at skrive omkring Hummel. Her lyder en af opgaverne på målgruppen. Jeg kunne simpelt svare "Sportsfolk", men jeg søger et større svar, som jeg kan uddybe. 

Kan I komme med et bud på en målgruppe, de henvender sig til?

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 16:29

Jeg vil sige børn til voksne i 30'erne som dyrker sport eller kan lide at være aktive.
Rigtig mange forældre som selv går i hummel køber ofte gerne også hummel til deres børn.
+ det er et dansk kvalitets mærke like Ecco.
håber du kan bruge det til noget.
Mvh Nikolaj 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:31

Den havde jeg ikke tænkt over, tak!

Mvh. Kiranan

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 16:33
Hej Kiranan

Jeg vil sige campister, men det er Hummels markedsførings afd nok ikke være enige i : ) For at være seriøse, så hvad med at skrive at deres målgruppe er til udendørsmennesker, da de både har sportstøj og mere afslappet tøj.

Mvh
Jacob
Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 16:34

Hej Kiranan.

Min personlige mening er, at Hummels målgruppe er gået fra "sportsfolk" til de lidt mere moderne og unge mennesker.

De producerer b.la. jakker til en rimelig pris, som var meget populær hos børn i sidste vinters. 

Hvis de kun fokuserede på sportstøj, ville de blive total udkonkurreret af Nike og Adidas.

Deres tøj er lidt anderledes og specielt, men stadig moderne, hvilket resulterer i en anderledes målgruppe: Personer som vil skille sig ud.

Er I enige?

Mvh.

Erik H. Jeppesen.

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 16:41

Hej Kiranan,

Har ikke så meget indgående kendskab til voksen segmentet.

Men jeg ved (.... selvom vi ikke fører hummel) fra vores branche, at de sparker alvorligt r.. indenfor baby/børne området også... Wink

Her taler vi om en af de få mærker, som også kan deres kram indenfor denne målgruppe, og som sælger godt både on & offline.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 16:43

Ja, klart! 

Hummel er også mode og ikke kun et sportsmærke. Vil næsten sige at det er mere et modemærke end sports.
Mvh 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 17:27

Ser vi egentligt reklamer med Hummel i tv'et? Det mener jeg da ikke, eller er det bare mig, som tager fejl?

Mvh.

Erik H. Jeppesen

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 17:49

Jeg ved sige personer mellem 22-35 år. Der har et job og penge på bankkontoen (eller gæld) og er modebevidste. De bruger måske tøjet i fitness center, 'gå i skoven' eller løbetur, altså som 'casual modetøj'.

Erik:
Er I enige?

Også enig med Erik omkring børnetøj.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:03

Hummel har indtil EM i 92' solgt som sportstøj. Da man mistede sponsoraftalen med landsholdet, så gik der ikke længe, før man brandede sig i retning af modetøj til børn og unge. Ved at få kendisser til at bære tøjet, så blev hummel opfattet som både cool og trendy. 

Desuden er det værd at nævne, at modetøj er mere rentabelt end sportstøj; Det udskiftes hyppigere, der er mere fokus på designet og derfor bliver prisen mindre vigtig. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)