Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken frankeringsmaskine?!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser det som et monopol der støtter et andet monopol. Så indtil videre hedder det frankeringsmærker for vores vedkommende.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi køber frankeringsmærker på postdanmarks hjemmeside - det er lige som almindelig frimærker, bortset fra at det er klistermærker, så man skal ikke fugte dem på bagsiden.. og så hænger de ikke sammen, de sidder bare på en lang strimmel.

Hvis man bestiller dem om formiddagen, kommer de næste dag med posten - man skal kvittere for at få dem udleveret, så er man ikke på adressen, må man hente på posthuset.

De kører ikke over vores firmaaftale, vi plejer bare at betale dem med firmakortet.

Man kan finde dem på postdanmark.dk under Købe frimærker online - frankering - frankeringsmærker.
Så taster man bare selv det beløb der skal stå på dem og hvor mange man skal bruge.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvejsel:
Hvad bruger du istedet?


Jeg nøjes med frankeringsmærker fra postdanmark - klistermærke frimærker.

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt råd til alle:

HOLD JER LANGT VÆK FRA PITNEY BOWES!

De tager r****n på jer, ved at tilbyde en (forholdsvis) billig leasing aftale - over 5 år! ca. 5-6000 kr. i alt - hvor efter man SKAL bruge deres eget blæk til portoprinteren. Det koster så 525 kr (og her SKAL man købe 2 stk. af gangen). Jeg har prøvet at sådan en kun virkede i ca. 1 måned (omkring 50-100 breve).

Så begyndte min maskine at lave grimme print som blev værre og værre, og tilsidst virkede den ikke (fejlkode). jeg sendte den over til Pitney Bowes og fik besked på at printhovederne skulle skiftes - 4000 KR!!!

På trods af at printeren er under 2 år gammel, vil de altså have mig til at betale 4.000 kr. for at udskifte printhoveder?

De må have drukket af natpotten. Jeg bad dem om at beholde deres L*** !!

Så jeg kan absolut IKKE anbefale Pitney Bowes til nogen!

 

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku surt, men det er ikk sådan at det normalt virke, har være tekniker hos dem, er det ikk mere.

Man skal aldrig lej/leasing, men køb med fuld service, det få de ikke så maget ud af, derfor prøver de altid den anden løsing først og håber at fald for det.

Ved fuld service få du aldrig en bong på 4000 med minder at du bruge toner som ikke er fra dem, tro mig det du kan få billere er maget dårlig kvaligtet.

Men den best og biligst masike på maket er en DM100, de kør og kør.

MVH Michael.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)