Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken frankeringsmaskine?!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Er der nogen Amino''er som har investeret i en frankeringsmaskine, og evt. kan fortælle om deres valg - hvorfor de valgte ''den'' frem for den ''anden''?

Jeg har ringet rundt til diverse firmaer jeg har kunnet finde ved at google "frankeringsmaskine". De vil alle levere en løsning som ikke er mobil. Når jeg skriver mobil mener jeg en løsning som KUN printer. Altså ingen scanner, vægt eller andet. Blot en ekstra printer som kører op mod PostDanmarks credit lock system, og kan printe de satser ud jeg har brug for.

Håber der nogen som har ideér til en løsning hertil :-))

Fortsæt god eftermiddag!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:00

Hej Christoffer

Nu spørger du jo godt nok efter en frankeringsmaskine. Men du kan også gøre som os - få Post Danmark til at frankere dine breve for dig. Så er du fri for at veje osv. Derudover er du også fri for evt bøder for underfrankering :·) Det allermest sjove ved denne løsning er at vi hver uge har modtaget ca. 5-6 bøder for underfrankering... det er jo så lidt komisk når det er post danmark selv som frankerer :·))) Nå, men de nu ved at få styr på det nu!
Kan ikke lige huske hvad det præcis koster, men det kan du jo snakke med din erhvervskontaktperson om hvis det kunne være det du ville.

Mange hilsener Helle

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:17
Hej Helle,

Jeg har allerede billige ressourcer til at pakke og sætte porto på - de tilfælde hvor der kommer forkert porto på er så få, så betyder ikke det store. Det ville blot være en del lettere at have en printer til at printe ens frimærker, også afregne 1 gang om måneden med PostDanmark.

Så hvis nogen ligger inde med ideér til hvor sådan en kan findes, også gerne brugt. Hører gerne fra alle :-))

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:12
Hej Steenbeck,

jeg har på et tidspunkt været ansat en unavngiven københavnsk boldklub hvor vi havde en maskine fra post.dk

som skev porto på kuverten, mener den selv vejede brevet og trykte portoen på efterfølgende.

Afregning skete i tilfældet med boldklubben hver 3 måned.

Ved ikke om de stadig har dette system, men eller hiv fat en en erhvervskonsluent fra posten, de kan helt sikkert hjælpe dig.

Mvh

Blach

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Hej

Jeg arbejder for Pitney Bowes som er førende indenfor frankeringsmaskiner og etc.

Hvad jeg umiddelbart ved eksisterer der endnu ikke en maskine i danmark som printer "frimærker" som virksomheden så kan bruge.

Det vi tilgengæld har er frankeringsmaskiner som printer porto direkte på selve brevet.

Ved at i udlandet eksisterer der en sådan maskine, men Pitney Bowes fører den ikke her i DK endnu altså.

Du er velkommen til at skrive en pm til mig så kan vi evt. tage den derfra.

En lille reminder Post Danmark sælger ikke frankeringsmaskiner det gør leverandørene.

Mvh.

Brian Krarup

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:56

Jeg står også overfor at investere i en sådan.

Hvad fandt du ud af Christoffer?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:01

Jeg blev desværre aldrig klogere på frankeringsmaskine-markedet, så jeg endte med at måtte droppe det.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 21:09

Hvad bruger du istedet?

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 21:29

Jeg har også tidligere kigget på en frankeringsmaskine, men droppede det igen da alle maskiner tilsyneladende har et krav om en fastnetlinje. Desuden virkede startomkostningerne ved en frankeringsmaskine ret høje.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 124
Fra  OMEGA SUPPORT Skrevet kl. 21:43

haandlavet.dk:

Jeg har også tidligere kigget på en frankeringsmaskine, men droppede det igen da alle maskiner tilsyneladende har et krav om en fastnetlinje.

Det er Post Danmark, der kræver, at frankeringsmaskinen ringer op til Post Danmark for at hente indbetalte beløb, så den kan frankere videre. Reglerne er så vidt jeg husker ikke trådt i kraft endnu, men det sker vist inden for det næste år.

Desværre har Post Danmark ikke valgt en løsning via Internettet, så det kræver en analog linie. Ved ikke, om en IP-telefonlinie kan burges.

En af mine kunder har valgt en Scani. Den fungerer upåklageligt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)