Ja, det er så et satireindslag jeg så igår, men den perfekte måde for mig at ønske Aminoer god weekend :-) |
Hahaha :) Rigtig sjov video. Skulle ikke undre mig, hvis nogle bloggere gør noget lignende.
Ja, det er så et satireindslag jeg så igår, men den perfekte måde for mig at ønske Aminoer god weekend :-) |
Hej med dig :-)
Hahaha :) Rigtig sjov video. Skulle ikke undre mig, hvis nogle bloggere gør noget lignende. |
Det er satme sjovt. Hvis ikke det var satire, havde jeg hoppet på den. Skulle ikke undre mig. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Kan se en del af det, i mange af de "tøse-blogs", man finder på nettet... Mange tror også, at jeg bruger timer om dagen på min blog, da det fylder meget i min profil/hvad jeg snakker om. (Bruger like 20-25 min. maks. på min indlæg, som er over 300-400 ord) |
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Hehe, jeg kom også selv ind midt i udsendelsen, så der gik også lidt tid, inden jeg fangede satiren :-) |
Underholdende! |
rigtigt meget underholdende program , jeg ved bare ikke hvornår det er på tv |
|
ok prøvet lige tjekke op på hvornår det er , med hvilken tid og dag er det normalt , det kunne jeg ikke lige hurtigt se |