|
Ja, det er så et satireindslag jeg så igår, men den perfekte måde for mig at ønske Aminoer god weekend :-) |
Hahaha :) Rigtig sjov video. Skulle ikke undre mig, hvis nogle bloggere gør noget lignende.
Debat
|
Ja, det er så et satireindslag jeg så igår, men den perfekte måde for mig at ønske Aminoer god weekend :-) |
Hej med dig :-)
|
Hahaha :) Rigtig sjov video. Skulle ikke undre mig, hvis nogle bloggere gør noget lignende. |
|
Det er satme sjovt. Hvis ikke det var satire, havde jeg hoppet på den. Skulle ikke undre mig. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
|
Kan se en del af det, i mange af de "tøse-blogs", man finder på nettet... Mange tror også, at jeg bruger timer om dagen på min blog, da det fylder meget i min profil/hvad jeg snakker om. (Bruger like 20-25 min. maks. på min indlæg, som er over 300-400 ord) |
Nyeste skud på sammen - site til online blomsterlevering: https://arizona-flower-delivery.com
Hehe, jeg kom også selv ind midt i udsendelsen, så der gik også lidt tid, inden jeg fangede satiren :-) |
|
Underholdende! |
|
rigtigt meget underholdende program , jeg ved bare ikke hvornår det er på tv |
|
|
ok prøvet lige tjekke op på hvornår det er , med hvilken tid og dag er det normalt , det kunne jeg ikke lige hurtigt se |