Hej Aminoer.
Bestil i dag på Articlefactory.dk og få artikler med 100% tilfredshedsgaranti.
Mathias Jensen |
Gode priser må man sige :) Har i nogle referencer?
Hej Aminoer.
Bestil i dag på Articlefactory.dk og få artikler med 100% tilfredshedsgaranti.
Mathias Jensen |
Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!
Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.
Gode priser må man sige :) Har i nogle referencer? |
Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!
Nu ved jeg godt du ikke beder om feedback ;) , men firmanavn, adresse, telefon, cvr , om os, ref. osv. mangler på siden, og personligt ville jeg aldrig købe derfra.
|
Lidt,(meget), kedeligt hjemmeside. Jeg ville dog ikke have noget problem med at købe herfra da brugeren er Amino Plus. |
Følg søgemaskineoptimering fra denne gut
Rigtig gode priser.. Måske en god ide! at få et bedre design til siden. Så den ser mere prof ud.. Men Udover det. Rigtig fint! |
Hej Calif. Oprindeligt lavede jeg siden tekster.kvalitetforpengene.com, men jeg brød mig ærlig talt ikke om domænet. På ovenstående hjemmeside finder du en enkelt reference. KRASMUS, designet kommer senere |
Krasmus @ Jeg ville dog ikke have noget problem med at købe herfra da brugeren er Amino Plus. For din egen skyld - pas på med at forveksle Amino Plus med en garantiordning :) Du er hverken mere eller mindre sikker i din handel af den grund. At Amino Plus så har mange andre fordele, er en helt anden snak ... |
Hej Mathias, Ser rigtig spændende ud og rigtig fine produkter og priser! |
Tak for det, Thomas :) |
Skal vi ikke regne med at det er for at være flink at det blev skrevet? Ellers kan det da være et nyt produkt til Mister Thorborg, hva? Fuld garanti på alt hvad man sælger, bare man er Amino Plus medlem :) |