Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

onlineBRAND VS. onlineBRAND :D Feedback på nyt design

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Vi ville være gået live, med vores nye website idag. Meeeeeeen...

Vi vil egentlig godt høre, hvad i syns om det nye design.

Gamle side: www.onlinebrand.dk

Ny side: http://www.beta.onlinebrand.dk

Vi vil blive rigtig glade for noget konstruktivt kritik.

Målet var at lave en mere brugervenlig, professionel hjemmeside, uden at miste vores "Freshness" :D hehe..

Håber i vil hjælpe os, med at få de sidst ting på plads :)

Vh Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:51

meget mere overskuelige det nye , dog må der gerne være lidt grafik enkelte eksempler på siden det tror jeg ikke rammer overskueligheden, vis det holdes nede på meget færre end det gamle

social knapper facebok og google plus i er jo et online medie så hav især en super facebook side man kan likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Michael,

Jeg smider "Social" ikoner på i aften :)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 19:14

Den er svær - jeg syntes det er 2 helt vildt smukke designs ;-)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:43

Det nye design er superflot. Jeg kan sige mange gode ting om det, men jeg vil i stedet fokusere på de par ting som generer mig (lidt!)

Jeg synes det virker lidt "småt". Liiige en tand for små billeder og en tand for lille tekststørrelse. Vi taler marginaler her, men jeg hæftede mig altså ved det.

Jeg er ikke vild med det venstrestillede look. Men det kan vel ikke være anderledes i betragtning af den måde siden/designet er bygget op. Jeg forstår godt jeres valg i hvert fald, for det er lækkert at navigere i.

Jeg synes der mangler en kontrastfarve i designet. Kun hvidt og blåt - det bliver lidt for ferskt og neutralt.

Da jeg første gang kom ind på sitet, var det med et delvist minimeret vindue (ca. 8-900 px bredt) , og jeg kunne derfor ikke se selve jeres referencer før jeg klikkede på referenceknappen. Jeg synes at I på en eller anden måde skal sætte liidt mere fokus på den knap, da det jo er ret vigtigt for oplevelsen, at man klikker der, og  da ikke alle kommer ind på sitet med bred skærm og kan se dem med det samme.

ps. med venstrestillet mener jeg venstrejusteret, altså at hele indholdet er rykket til venstre.

That's it Smile

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:09

Tak, begge to :) For jeres kommentarer..

Vi var heller ikke vilde med at skulle lave websitet om.. Men vi har gentagende gange, fået at vide at det var for mørkt.

Og da vi gerne vil sende et signal om at vi har styr på webdesign og udvikling. Måtte vi bøje os i sidste instans og designe til målgruppen. Altså dem der ikke er gode til web, som har brug for at købe sig til vores ydelser:) Samt de større virksomheder, som vil have kompetente samarbejdspartnere, tror vi på et mere "professionelt" look.

Jeg er helt enig, mht. kontrastfarven, og jeg skal nok få sådan en indarbejdet, på et tidspunkt, lige som med originalen, der har fået en lille kontrastfarve. Den kom også først på et par måneder inde i projektet.

Vi har snakket om en "håndskrift" hvor der står: "Se vores kundecases her" + en pil.. der peger på knappen, men pga. det venstrestillede look, er der nogle begrænsninger i hvor bredt vi kan lave det.. Så faktisk vil vi ikke kunne vises dette på en lille skærm alligevel.

Jeg vil også give jer ret i at i undersiderne kunne klare nogle billeder. Det vil vi også arbejde med :)

Tak for kommentarene, kom gerne med flere..

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:37

Jeg holder til jeres nuværende, jeg syntes det hvide bliver for hvidt. Der er ikke rigtig noget som står ud for mig, alt er lidt "usynligt" og rodet, hvor skal jeg starte tænker jeg.

Der ikke så meget "Wow de dygtige" over det nye, man ser ikke alt det smukke design og lækre detaljer som man gør på jeres nuværende.

I mine øjne, skal i blive ved det gamle. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 20:51

Jesper Krogfelt Hansen:
I mine øjne, skal i blive ved det gamle. 

Undskyld, men jeg er simpelthen nødt til at spørge: har I planket jeres signaturbanner fra Onlinebrand? De to er næsten identiske og det ligner mere end bare en tilfældighed.

Fra St Julians
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:57

Hejsa Daniel.

Beta siden er virkeligt flot sat op, ser yderst professionelt ud. Flot Design.

Det kan i være stolte af.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 21:08

onlineBRAND:
Og da vi gerne vil sende et signal om at vi har styr på webdesign og udvikling. Måtte vi bøje os i sidste instans og designe til målgruppen

Og dem tror jeg helt sikkert I rammer med det nye lyse design. Jeg må sige, at da jeg først kom ind på sitet, tænkte jeg præcis som Jesper, at der manglede noget wow-effekt. Men det fik jeg så tilfulde, da jeg klikkede på referencer. Det er også derfor at jeg synes det er så vigtigt, at I henleder kundens opmærksomhed på dén knap.

Og så er jeg meget uenig i, at den nye side virker rodet. Jeg synes tværtimod det virker som om at I har foretaget nogle valg omkring prioritering af jeres indhold, og guider brugeren hen mod de ting som er væsentlige. Meget bedre, end en menu med 53 menupunkter som brugerne på bar bund skal vælge imellem.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)