Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er navnet for useriøst hjælp søges

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skæl vælge et navn som ikke reffererer til det du laver så kræver det markedsføring i lange baner.

En ny startet vagt virksomhed har somregel ikke det vildeste budget at starte ud med, så tvivler på at man har råd til at få en masse mennesker til at vide at dit vagt firma har et latinsk navn ..

Så mon ikke der alligevel er større chance hvis vagt indgår i navnet, der er jo ingen der kan huske et volapyk navn som ikke er blevet branded.

Hr. Thorborg siger rigtig mange kloge ting, han er en sand mester i at losse folk i røven..  men man skal også tænke selv engang imellem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Fru Hartmann,

Hvad betyder Barrus.dk?

Hilsen, Hr. Kronberg

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ikke gud nej og jeg ved heller ikke alt, så er det på plads ;-)
Men hvis firmaet hedder noget med vagt, hvad så hvis man i fremtiden skal løse andre slags opgaver?
Jeg tror ikke jeg har været med i en virksomhed, hvor jeg er endt der hvor jeg troede...

Så jeg ville vælge et navn der ikke låste mig fast.

De bedste hilsner

Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 01:36

Men security er altså også noget mere generisk end vagt.

Jeg synes ikke der er noget i vejen med at bruge et engelsk udtryk som security, som altså er et meget udbredt og slet ikke svært at forstå ord.

Til gengæld vil jeg nok tilslutte mig koret omkring brugen af 'no limit'. Det skaber også nogle forkerte associationer i mit hovede - og prøv bare at lave en Google billedsøgning af ordene.

Men jeg synes altså sagtens man kan benytte sig af security, medmindre man vil gå vagt i et kolonihavehus område. - fun intended.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:37

Big Smile Elefant !

Og det var et bevidst valg til en privat hjemmeside, som ikke forventes at blive besøgt at nogen som helst erhvervsmæssigt!

Vi har i DK ikke tradition for at benytte latinske betegnelser som de f.eks. gør det i engelsksprogede lande i sygehussektoren (desværre), det ville lette forståelsen globalt hvis man er så uheldig at komme til skade uden for landets grænser!

Faktisk er der for nylig et sygehus der har sat danske navne på alle deres afdelinger for at patienterne bedre kan finde rundt.

Derfor mener jeg at det, erhvervsmæssigt, er vigtigt at holde sig til ord der er lette at huske og genkende.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:15

Amino er vist oldgræsk (αμινο).

Nogle år siden, at jeg lærte oldgræsk, men endelsen tyder på græsk, om end det nok også er adopteret af latin.

Hilsen, Robert

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)