Hvis du skæl vælge et navn som ikke reffererer til det du laver så kræver det markedsføring i lange baner. |
Kære Fru Hartmann,
Hvad betyder Barrus.dk?
Hilsen, Hr. Kronberg
Hvis du skæl vælge et navn som ikke reffererer til det du laver så kræver det markedsføring i lange baner. |
Kære Fru Hartmann, Hvad betyder Barrus.dk? Hilsen, Hr. Kronberg |
Jeg er ikke gud nej og jeg ved heller ikke alt, så er det på plads ;-) Martin
|
Men security er altså også noget mere generisk end vagt. Jeg synes ikke der er noget i vejen med at bruge et engelsk udtryk som security, som altså er et meget udbredt og slet ikke svært at forstå ord. Til gengæld vil jeg nok tilslutte mig koret omkring brugen af 'no limit'. Det skaber også nogle forkerte associationer i mit hovede - og prøv bare at lave en Google billedsøgning af ordene. Men jeg synes altså sagtens man kan benytte sig af security, medmindre man vil gå vagt i et kolonihavehus område. - fun intended. |
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.
Og det var et bevidst valg til en privat hjemmeside, som ikke forventes at blive besøgt at nogen som helst erhvervsmæssigt! Vi har i DK ikke tradition for at benytte latinske betegnelser som de f.eks. gør det i engelsksprogede lande i sygehussektoren (desværre), det ville lette forståelsen globalt hvis man er så uheldig at komme til skade uden for landets grænser! Faktisk er der for nylig et sygehus der har sat danske navne på alle deres afdelinger for at patienterne bedre kan finde rundt. Derfor mener jeg at det, erhvervsmæssigt, er vigtigt at holde sig til ord der er lette at huske og genkende. |
Amino er vist oldgræsk (αμινο). Nogle år siden, at jeg lærte oldgræsk, men endelsen tyder på græsk, om end det nok også er adopteret af latin. Hilsen, Robert |