Kære alle Aminoer Da vi er i gang med et større globalt projekt, vil vi nu sælge dele af vores online virksomhed fra. Faktisk den del der giver mest overskud. Mis spørgsmål er: Hvor går man hen, er der nogle personer der har til speciale at pris sætte og finde købere til store internet sider? Hvor starter man henne, hvis man også gerne vil være diskret og ikke lige ligge en annonce op på Amino. Nogle der kan hjælpe? |
Salg af min virksomhed
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Jeg synes det lyder underligt at sælge den del fra der giver overskud, hvorfor dog det? Jeg vil jo Anbefale jer at bruge Amino kapital, er det ikke ret så diskret? Ang pris, så er den det værd du kan sælge den for, men ellers bare rolig en kommende investore, ved helt sikkert vide hvad de vil give.. Mvh Jacob |
Ja, det kræver jo lige en forklaring hvorfor det er den del vi sælger fra :) Ok, jeg tjekker amino kapital - tak for tippet :) |
Du får givetvis flere relevante svar, hvis du kommer ind på, hvilke varer der er tale om? |
Jo, men jeg var bare intr i at finde en der lever af at finde købere og sælgere... |
Indenfor hvilken branche? |
Hej, her er et sted at starte
|
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)