Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny rengøringsfirma søger ris/ros :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer..

Jeg er ny her i Amino så i må bære over med mig hvis det er at jeg kommer til at skrive dette indlæg et forkert sted :) Men virkelig god hjemmeside og virkelig behjælpelige medlemmer det tog ikke lang tid at finde ud af :)

Jeg har for nyligt oprettet en enkeltmandsfirma der tilbyder serviceydelser som: Rengøring, vinduespolering, trappevask og snerydning i Storkøbenhavn og omegn! I den anledning har jeg fået oprettet en hjemmeside: www.cleandream.dk.

Mit spørgsmål til jer kære aminoer så:

- Hvad syntes I om hjemmesiden? er den så enkel som muligt? :)

Lige nu tilbyder vi 10% rabat på den første regning, og dette gælder selvfølgelig også for jer kære aminoer!

Mvh

Cleandream

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 20:02

Hej.

Jeg synes det er en nem og brugervenlig hjemmeside i har fået opbygget. De 2 link øverst i højre hjørne mangler lige toppen af knappen. Lidt intern linkbuilding ville måske give en effekt og evt. et foto at jeres medarbejdere.

Det skal siges at jeg kender til branchen da jeg dagligt har booket rengøringsmøder tidligere og der er mange om buddet. Væk interessen ved noget unikt om jer og giv en god service så kunderne ikke skifter igen når i har fået dem i hus. - Det bare et godt råd!

Hvis i har brug for assistance ved telefonisk kundekontakt eller styrke jeres egne konsulenter med salgskurser, så er i velkommen til at læse nærmere på www.pro-speciale.dk

Med venlig hilsen

Lasse - Pro-Speciale

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14

flot overskuelig siden , det er super klaret Big Smile

billederne på siden viser jo ikke jeres produkter lav nogle billeder hvor jeres medarbejder arbejder snerydning , gør trappevask , vinduespudser vinduer med mere

facebook knap lav en gerne dens blå farve derved kan lettere se den og sæt gerne især google plus og twitter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Fin og overskuelig hjemmeside. Blev så fascineret at jeg blev nød til at spørge om et tilbud ;) hehe.

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 07:03

Super flot hjemmeside. :)

Hvis i har brug for lidt anden reklame i form af flyers, foldere, visitkort osv. Så bare sig til... så vil jeg gerne hjælpe til med et flot og passende design, samt tryk. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)