Hej Kære Aminoer.. Jeg er ny her i Amino så i må bære over med mig hvis det er at jeg kommer til at skrive dette indlæg et forkert sted :) Men virkelig god hjemmeside og virkelig behjælpelige medlemmer det tog ikke lang tid at finde ud af :) Jeg har for nyligt oprettet en enkeltmandsfirma der tilbyder serviceydelser som: Rengøring, vinduespolering, trappevask og snerydning i Storkøbenhavn og omegn! I den anledning har jeg fået oprettet en hjemmeside: www.cleandream.dk. Mit spørgsmål til jer kære aminoer så: - Hvad syntes I om hjemmesiden? er den så enkel som muligt? :) Lige nu tilbyder vi 10% rabat på den første regning, og dette gælder selvfølgelig også for jer kære aminoer! Mvh Cleandream |
Hej.
Jeg synes det er en nem og brugervenlig hjemmeside i har fået opbygget. De 2 link øverst i højre hjørne mangler lige toppen af knappen. Lidt intern linkbuilding ville måske give en effekt og evt. et foto at jeres medarbejdere.
Det skal siges at jeg kender til branchen da jeg dagligt har booket rengøringsmøder tidligere og der er mange om buddet. Væk interessen ved noget unikt om jer og giv en god service så kunderne ikke skifter igen når i har fået dem i hus. - Det bare et godt råd!
Hvis i har brug for assistance ved telefonisk kundekontakt eller styrke jeres egne konsulenter med salgskurser, så er i velkommen til at læse nærmere på www.pro-speciale.dk
Med venlig hilsen
Lasse - Pro-Speciale