Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med et godt ekspempel på motivation

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja dette er et super eksempel på hvordan du kan motivere folk til at gøre noget de aldrig plejer.

Men hvordan motiverer du dine medarbejdere eller kunder til at gøre noget, som de aldrig har syntes godt om, men lige pludselig skal gøre og skal syntes er herre fedt :-)

Kom gerne med eksempler på tiltag du har gjort som har ændret adfærd radikalt?

Tak for dit indlæg

Michall Helmbæk

Connection Management

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bliver selv dagligt inspireret af BeHappy.me's nyhedsbrev - De sender hver dag et inspirerende citat. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:16

Inspirerer kunder: Gør det, eller du er fyret..!

Inspirerer medarbejder: Du er fyret, hvis du ikke gør det..! 

:)

Men kan godt se at det ikke er særlig konstruktivt i længden!

Efter at have set videoen:

Inspirerer kunder: Giver dem et klaver!

Inspirerer medarbejder: Giver dem et klaver!

ps. Fed video! :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tak for linket til "behappy" - så er jeg signet up! ;-)

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Jeg kan anbefale www.thorborg.tv hvor Martin motivere og provokere, dem som ikke tager sig sammen..
Mvh
Jacob
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 10:02
Og fed video.. En anden video jeg godt kan lide er fra et fiskemarked i Seattle, det er lykkes den lille bod at blive verdenskendte bare ved at smide rundt med fiskene og lave sjov og ballede i boden.. http://m.youtube.com/watch?v=TbtsfyrEF_c

Mvh

Jacob
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:14

Jacob Marquez:
Og fed video.. En anden video jeg godt kan lide er fra et fiskemarked i Seattle, det er lykkes den lille bod at blive verdenskendte bare ved at smide rundt med fiskene og lave sjov og ballede i boden..

Mvh

Jacob

jeg kan ikke få dit links til at virke

jeg kan godt lade musik i gang med i og man kan forstille sig der står 1000 vis menneske og hepper på en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 10:25

Hej Jacob

Video'en kender både jeg og hele virksomhenden rigtig godt :-) FISH er konceptet og kommer her fra. Syntes faktisk at den ovenstående video beskriver konceptet i en MEGET enkel forstand :-)

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 10:37
Hej
Når du skriver at konceptet kommer her fra, mener du så at det er jeres ide, at de fiske sælgere står og laver et helt fiske cirkus? Hvis det er tilfældet, så rigtig godt arbejde.. Min tidligere chef fra mit gamle løbslave arbejde var helt vild med dem.. Og brugte dem som forbillede for hvordan han gerne vill have vi skulle arbejde..
Mvh
Jacob
Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 11:55

Vi kan da godt sige at Connection Management har opfundet FISH. Men ahhh det er det ikke lige ;-)

FISH er et koncept de selv startede, som også bliver beskrevet i video'en herom. Vi bruger den som afslutning på vores salgspsykologi uddannelse for at gøre opmærksom på at hvis det er sjovt vil kunderne komme af sig selv :-) Ahh ved faktisk ikke hvorfor den er med, men syntes den er rigtig god til at vise at hvis dit job er sjovt vil ikke kun du men også dine kunder være en del af det. Men det kan min direktør sikkert fortælle meget mere om hvis du vil vide mere om hvordan det bliver implementeret?

Har i forresten tænkt over hvordan det bliver en del af jer, altså at det skal være sjovt at være på arbejde? 

De bedste hilsener og rigtig god dag.

Michall Helmbæk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)