Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ..

Er der nogen som kender nogen indkøbere fra de diverse supermarkedskæder....

Jeg er ved at introducere en "kosmetik" vare til Danmark, som supermarkederne vil blive intresseret i.

(varen overholder miljøstyrelsens krav for kosmetiske varer)

Jeg vil gerne betale dig for et arrangeret møde med indkøberen, hvor jeg præsenterer varen...

Og når aftalen går i hus 10-dobler jeg hvad du fik, betalt første gang, for mødet.

Med Venlig Hilsen

D.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:04
øhh.. du tænker sikkert på personlig kontakt til en konkret indkøber.. en bagvej ind... (lyder lidt skummelt) ;-)...

Men hvad med at gribe knoglen og ringe til de forskellige kæder... det kan da ikke være svært at få fat i indkøb-afdelingen...

Men 10-dobbelt ligefrem... det skal du da sælge en del kosmetik for... men self, en kæde landet rundt kan hurtigt afsætte noget...

Bare det ikke er en gang Herbalife eller sådan noget, så kan der da ikke ske noget ved det...

Har desværre ikke de vilde kontakter der... men held og lykke...

Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 11:39
Forresten ...
Jeg tænker ca. et tusind kroner for sådan et møde.

Også ti dobbel, hvis aftalen bliver til noget.

Mvh

D.

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:05
Lyder lidt skummelt..... forstår ikke helt hvorfor du vil betale op til 11,000 kr for noget du kan gøre selv.....
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 22:07
Nej tak, min kusine på 8 maler til mig.....(ik ondt ment)     :-)
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 22:10
....Nå men er der nogen som kender nogen....

Jeg ved godt jeg selv kan ringe osv, ....men jeg har lyst til at gøre det på denne måde...

Dumt eller ej...det er op til mig...

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:59
Hej D,

Jeg kan godt forstå at du forsøger ''er der nogen der kender nogen'' metoden. Vejen til den rette indkøber kan være lang og der er mange supermarkedskæder at gå i gang med. Vær opmærksom på at det ikke altid er en indkøber med ansvar for kosmetik, du skal tale med. Men måske indkøbschefen, en sortimentudvikler eller en produktchef. Ringer man til receptionen, kan de sikkert fortælle hvem du skal tale med. Mange indkøbere er slet ikke indstilletpå sådanne direkte møder med nye leverandører, men man skal først sende materiale og vareprøver. Ofte er supermarkedskæder ikke interesseret i for små leverandører, men handler mest med store engrosfirmaer, som allerede har ''hyldeplads'' i supermarkederne.

Ovennævnte ord er ikke for at tage modet fra dig. Bare klø på, hvis du har et godt produkt. Held og lykke!!!

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:03
Hej,

Med mindre det er fordi du er omfattet af en klausul fra en gammel virksomhed, så vil foreslå du tager skeen over i den anden hånd og gør det selv.

For det første som tidligere nævnt for at spare en del lette penge, for det andet er indkøbere også mennesker og har mere respekt og er mere nysgerrige, hvis sælgeren/chefen (i dette tilfælde digselv) selv viser initiativet, kontakter og gennemfører præsentation og salg. Indkøbere er nysgerrige og fremme i skoene overfor nye produkter og tiltag især i dagligevarebranchen hvis de mener noget med deres job.

Referancesalg kan være en meget god ting, men det er min erfaring, at det mere bruges i tekniske og håndværksmåssige sammenhænge, op af  stolen og ud at vise giraffen og produktet frem.

Hvis du i øvrigt mangler overblik over daglivarebranchen, er der en bog der hedder "Kæder i dansk detailhandel" udgivet af Stockmann Gruppen

God vind...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 22:42
Hej,

Jeg har et godt produkt, et produkt der vil sælge,, dagligt,,

Men jeg er en lille bitte importør med dette eneste produkt,

Og Jeg tror også som Dorte at indkøberne, hellere vil handle med leverandørere, hvor de kan få flere af deres varere samlet. Altså mindre at holde styr på og mindre firmaere at "stole" på agtigt.

Mit produkt er IKKE på hylderne, men er et produkt folk kunne bruge dagligt...!!

Indkøberne VIL 110% blive interesseret hvis de SÅ produktet, DERfor vil jeg ikke tage chancen og gribe knoglen selv, og derefter blive fejet væk, fordi jeg er ny på banen og lille bitte.

Hvis een kendte en indkøber, som så sagde "ok, kun fordi det er dig siger jeg Ja til et møde".

SÅå skal jeg nok klare resten og få en aftale igennem...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)