Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan amino forbedre deres måde at kommunikere fordelene ved at være plus-bruger?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg sidder i øjeblikket og arbejder på en online portal som skal udvikles med blandt andet debatforum. Jeg opvejer de negative og positive sider ved at tillade gratis profiler.

Jeg ved det afhænger meget af typen af portal, konkurrencesituationen, services, formål mm.

Men hvad der slår mig undervejs i den her process, og sideløbende med at jeg ret ofte besøger amino for at søge råd til min portal løsning, er:

HVOR GODT KONVERTERER AMINO i virkeligheden deres brugere? 

Er det overskueligt som almindelig bruger at gennemskue fordelene ved at opnå plus profil?

Jeg mindes at jeg i nyhedsbreve fra Martin T. ofte bliver mindet om fordelene (men har faktisk glemt dem), men har Amino i virkeligheden været gode nok til på deres site at gøre opmærksom på disse fordele og tydeligt kommunikere hvorfor jeg skulle blive plusbruger?

Nu er jeg ikke interesseret i at få et vandfald af kommentarer fra jer plus-brugere som opremser fordelene - for dem kan jeg godt finde, men kunne godt tænke mig at løfte spørgsmålet:

Hvor godt kommunikere amino fordelene ved plus-profilen når man dagligt bruger deres portal - og hvad er udfordringerne ved at gøre det på sådan en type site?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ihvertfald i overvejelsesasen mht om jeg skal have plus-profil - Hvis der var lige dobbelt så meget gang i freelance afdelingen ville jeg rigti gerne have mulighed for at afgive mere end 1 bud om ugen.

Desuden er der en masse amino tv jeg gerne ville se.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste funktion jeg ville bruge som plus medlem, er adgang til videoer. Og jeg synes 1200 kr årligt er lige i overkanten. Kunne være fedt med et basis abonnement til måske det halve, hvor man så kun fik adgang til video, men ikke de restereden plus fordele.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Interessant spørgsmål! Jeg skal ærligt indrømme, at jeg i alle mine år på Amino (mener jeg oprettede min profil i 2007) ikke har været Plusprofil. Men det bliver jeg indenfor en nær fremtid. Dog udelukkende fordi jeg meget snart lancerer et nyt website og ønsker at kunne linke til dette udover min tekstforfatter-hjemmeside. Så enkelt er det for mig!

Jeg under helt sikkert Amino så mange Plusprofiler som overhovedet muligt, men jeg ved ikke selv, hvad der skal til for at tiltrække endnu flere Aminoer!? Personligt har jeg det sådan, at jeg da godt kan lide at se nogle af de videoer med dygtige iværksættere, der postes her på siden; jeg har bare ikke ligefrem "brug for dem". Det er da meget hyggeligt at se dem, og man kan blive midlertidigt inspireret til at give den en "ekstra skalle", men jeg får ikke nogle deciderede "guldkorn" ud af at se disse videoer. Og det mener jeg ikke nedladende. Det er der meget muligt nogen, der gør; jeg gør bare ikke.

Det er lidt ligesom en amerikansk forfatters udtalelse (kan ikke huske hvem),  jeg engang læste: "Ingen kurser kan lære dig at skrive. Den eneste, der kan lære dig at skrive er dig selv - ved at skrive, skrive, skrive og skrive!"

Det er sådan, jeg har det med iværksætteri. Du lærer kun noget ved selv at kaste dig ud i det og kæmpe som bare fanden!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hoved grunden til jeg havde plus profil var fordi så kunne man se hvem der gav minus karakter altså hvem der gav en vis man nu fik et mystisk kunne man skrive til person nogle de  gange man undre sig var det normalt fejl eller fordi de ikke kunne lide en , så fik man da svar , det er nu ikke de kroner værd

jeg vil ikke bruge amino.dk boost og jeg ved ikke rigtigt hvad skal bruge alle tilbudene til men ser da mange gode problemet er bare jeg ikke udnytter dem 100 gratis visit kort med mere kunne sikkert hurtigt tjene de få kroner ind det koster dette her plus medlem skab .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke Plus medlem. Den eneste af fordelene der tiltaler mig lige pt er videoerne.

Gratis visitkort osv batter ikke for mig. Nogle forslag til attraktive fordele for amino-plus'ere:

- aftale med hostingselskab om attraktive priser.

- aftale med betalingsformidler om attraktive priser (quickpay, epay, klarna osv).

Ovenstående kan i princippet udvides til relaterede udbydere relevante for e-iværksættere. Altså tekstforfattere, designfirmaer, seo-firmaer, produktfotografer, emballagefirmaer etc etc. Mulighederne er ret store.

Jeg synes ovenstående er lige til højrebenet!

God weekend :)

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettelse: Ser nu at der faktisk er rabatter via Plus. Det havde jeg så ikke lige gennemskuet tidligere. Sorry!

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

>>Troels<< Sjovt du skriver "det havde jeg ikke lige fattet"

For det er jo sjovt nok essensen i mit budskab om amino. "Kan amino forbedre deres måde at kommunikere fordelene ved at være plus-bruger"

Det har de så ikke været i stand til over for dig, selvom du jo rent faktisk efterspurgte denne funktion!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)