Jeg er ude efter en hjemmeside/webshop lign f.eks gamers-shop.dk der fungerer på den måde at når du har lavet en profil og købt et spil så sender systemet automatisk licensen/licens nøglen ind i din ordre historik på din profil på hjemmesiden.. Hvem kan og vil lave sådan noget og hvad skal det koste mig? :-)
Opgaven i sig selv er ikke så svær at få lavet. Men hvis du gerne vil vide hvad prisen er på sådan et projekt, har vi brug for at vide mere om hvordan vil du styre det? Skal man kunne downloade spil? Hvor ligger den nøgle gemt? Skal database over spil og nøgler importeres? Er ordre historikken en form for profil kunden vil have?
Hvis det er spil til download skal der også medregnes hosting + du skal have et sikkerhedssystem, så dine spil ikke kan stjæles.
Jeg vil meget gerne give dig et tilbud, men jeg har brug for en mere detaljeret beskrivelse. Du er meget velkommen til at kontakte mig på salg@ danhost.dk
Jeg er ude efter en hjemmeside/webshop lign f.eks gamers-shop.dk der fungerer på den måde at når du har lavet en profil og købt et spil så sender systemet automatisk licensen/licens nøglen ind i din ordre historik på din profil på hjemmesiden.. Hvem kan og vil lave sådan noget og hvad skal det koste mig? :-)
Det er standard i vores system, så det er ikke noget vi behøver udvikle for dig. Det ligger allerede i den færdige løsning. Samtidig kan koden også sendes direkte til bunden - enten som en alm. mail eller som mail med vedhæftet PDF. Yderligere kan dine kunder se al ordrehistorik.
Opgaven i sig selv er ikke så svær at få lavet. Men hvis du gerne vil vide hvad prisen er på sådan et projekt, har vi brug for at vide mere om hvordan vil du styre det? Skal man kunne downloade spil? Hvor ligger den nøgle gemt? Skal database over spil og nøgler importeres? Er ordre historikken en form for profil kunden vil have?
Hvis det er spil til download skal der også medregnes hosting + du skal have et sikkerhedssystem, så dine spil ikke kan stjæles.
Jeg vil meget gerne give dig et tilbud, men jeg har brug for en mere detaljeret beskrivelse. Du er meget velkommen til at kontakte mig på salg@ danhost.dk
Generelt svar til jer alle der har spurgt efter mere info: Der skal ikke kunne downloades spil via shoppen/hjemmesiden. Nøglen skal ligge gemt på køberens profil på shoppen/hjemmesiden efter køb så de altid kan gå ind og finde nøglen frem hvis de skal bruge den. Ordre historikken skal være en del af den enkelte kundes profil så de somsagt kan se hvad de har købt og evt optjene en form for point/rabat. Min tanke ville være at det skulle foregå sådan at jeg enten manuelt indtaster nøglerne i systemet til hver enkelt spil og så at systemet efterfølgende holder styr på hvor mange nøgler der er tilbage og hvilke nøgler der er blevet købt og selvfølgelig automatisk lægger det ind på kundens profil og sender en mail om at nu er nøglen landet på profilen. Det skal selvfølgelig være muligt at lave en vare beskrivelse og muligvis (dog ikke 100% sikkert endnu) man kan lægge en trailer ind under hvert spil (som kommer fra youtube) så kunderne kan se den.
Stil endelig flere spørgsmål hvis min information er mangelfuld :)