Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige tekster vs. kvalitet for pengene

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg har et godt tilbud til jer!

Jeg vil gerne tilbyde to forskellige priser til to forskellige type tekster:

Tilbud nr. 1:

I tilbud nr. 1, kan du få artikler for kun 10 øre pr. ord! Dette er særdeles billigt, men til gengæld bør du ikke bruge disse artikler til din hjemmeside, men udelukkende som SEO-artikler, der skal give dig relaterede links.

Eks.:

Tilbud nr. 2:

I tilbud nr. 2, kan du få artikler for 40 øre pr. ord. Dette er en knap så konkurrencedygtig pris, men til gengæld får du kvalitet for pengene – du køber artikler, du rent faktisk kan tillade over for dine læsere, at smække op på din hjemmeside.

Eks.:

Som du kan se, afhænger kvaliteten meget af prisen, som det også gør med så meget andet.

Send PM for bestilling eller yderligere informationer.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 11:20

- Slettet kommentar -

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:23

Hej Mathias,

Lige et hurtigt indspark. Jeg ville klart fraråde at vælge de absolut billigste og kvalitetsløse artikler til jeres SEO / linkbuilding. At lægge på kvaliteten kan betyde at dine brugerne som læser den, for det første hverken klikker videre ind på dit site, eller bliver på siden særlig længe = linket bliver mindre værd. For det andet så er det et faktum at Google bliver bedre og bedre til at spotte kvalitet, som igen, kan gøre at linket fra en god artikel er langt mere værd, end en fra en dårlig.

Bare lige et "heads-up" til de jer som overvejer at købe SEO artikler.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:48

Hej Mathias

Nu er jeg "ordnørd" hvis noget sådan findes. Jeg har netop læst teksten igennem og kvaliteten af tilbud 1 er uanset SEO, priser eller andet slet ikke i orden. De besøgende bliver jo skræmt væk af en kedelig artikel! Det er et no-go herfra. Kvaliteten af tekst 2 er næsten OK, men der mangler lige lidt korrekturlæsning hist og her og i passager virker det som om Google Translate har været lige ved hånden. Det gør, at disse passager skal læses en gang mere for at forstå indholdet - og det er heller ikke så heldigt for de besøgende.

Dette måske lidt hårde indlæg er velment, så du kan tilpasse din service!

Michael

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 11:58

Hej Michael.

Tak for kritikken, den kan jeg godt følge dig i.

Jeg må indrømme, at jeg også var lidt i tvivl om, hvorvidt jeg ville tilbyde den "billige løsning". Grunden til jeg tilbød den, var at folk skulle se, hvad de kan få for 10 øre/ord. Jeg er 100% sikker på, at der er nogen der sidder i dette øjeblik og søger efter så billige artikler, men ovenstående er altså den kvalitet man kan få for dette beløb, hvis det er det man ønsker.

... Det er det nok bare ikke Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)