Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

telefoncanvas - udstyr/abonnement til én person.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Big Smile

Jeg har en forestående opgave som jeg har store forventninger til.
Til opgaven skal jeg bruge ét stk. fastnet abonnement, en fastnet telefon og et headset.

Er der nogen af jer her på Sjælland der ligger inde med noget godt caller udstyr til en enkelt person? evt. noget jeg må låne eller købe. Hvis jeg låner det, vil det være for 14 dage da opgaver herefter så er slut.

Kender I til nogen udbydere der sælger gode billige fastnet løsninger hvor man billigt kan ringe til mobiltelefoner også?

På forhånd tak :)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 03:49
Er der nogen grund til du vil bruge fastnet?
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 07:02

Michael_N:
Er der nogen grund til du vil bruge fastnet?

Fastnet har bedre samtalekvalitet, og "reagerer hurtigere" når du har indtastet nummeret du vil ringe til.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Skrevet kl. 08:31

hardworker:
Fastnet har bedre samtalekvalitet, og "reagerer hurtigere" når du har indtastet nummeret du vil ringe til.

Liiiiiiiiige præcis - du svarer for mig klart og tydeligt. Jeg ville ALDRIG benytte af mobil til canvas-salg. Der er også stor chance for udfald for begge parters vedkommende. Er der noget mere irriterende end en samtale der falder ud. Det kan blive skæbnesvangert for om aftalen kommer i hus eller ej. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52

Har du overvejet ip telefoni ? Med en ordentlig adsl forbindelse er der ingen problemer med kvaliteten. Opstartudgifter er ofte laver end at få etableret alm fastnet (i forhold til hvad jeg kan huske). Der er ingen forsinkelse ved opringning osv...

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Skrevet kl. 12:39

Otzen:
Har du overvejet ip telefoni ? Med en ordentlig adsl forbindelse er der ingen problemer med kvaliteten. Opstartudgifter er ofte laver end at få etableret alm fastnet (i forhold til hvad jeg kan huske). Der er ingen forsinkelse ved opringning osv...

Ja det er ikke en mulighed. God weekend :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)