Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil høre om I kender til adresponsenetwork ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:12

LinkCentralen.dk:
Udbetaler de som de skal osv ?

Jeg kender den ene person som står bag. Han der driver flere andre succesfulde forretninger. Du kan roligt benytte dette netværk, men som med alt andet bør du bruge din sunde fornuft. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:13

... lad mig omformulere det lidt. Som jeg ser det, er der ingen grund til at tro, at de ikke udbetaler :-)

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  adResponseNetwork Skrevet kl. 10:35

Hej Jacob og andre aminoer,

Jeg vil bare lige kort kommentere på dit indlæg.

Der sker jo rigtig mange ting i den danske affiliate branche for tiden.

adResponseNetwork er en solid virksomhed med en økonomisk stærk ejerkreds i ryggen og med stor erfaring fra online-branchen.

Vi kan naturligvis kun anbefale folk at se lidt nærmere på adResponseNetwork, vores muligheder samt oprette en profil via vores hjemmeside:

www.adresponsenetwork.com

Vi har allerede rigtig mange affiliate programmer tilknyttet indenfor mange forskellige brancher - desuden mange unikke kampagner.

adResponseNetwokr tilbyder bl.a.:

- Høj kvalitet af kampagner.
- Hurtig respons samt højt serviceniveau ved alle henvendelser.
- Brugervenligt og overskueligt system der konstant udvikles på.
- Driftsikkerhed på systemet.
- Gratis oversættelser af kampagnetekster.
- Udbetalingssikkerhed på alle kampagner

adResponseNetwork følger desuden også FDIN retningslinier.

Vi håber at se mange af jer aminoer og generelt dygtige affiliates hos adResponseNetwork meget snart.

Rigtig god dag til alle.

Mvh Mads, adResponseNetwork

Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  adResponseNetwork Skrevet kl. 10:36

man kan i øvrigt tilmelde sig her: http://cp.adresponsenetwork.com/register

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu mine tvivl om de er et seriøst firma. Jeg har lige modtaget en uopfordret spam mail fra dem, man skulle da forvente at sådan et "Solidt firma" kendte til den Danske lov omkring at sende uopfordret mails med tilbud,  som man i øvrigt kan se tydeligvis er sendt til mange andre da der under modtager står undisclosed-recipients:.

Så udfra overstående vil jeg ihvertfald  være skeptiske over at samarbejde med dem.

Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  adResponseNetwork Skrevet kl. 11:04

Hej Mark,

Jeg beklager fejlen i forhold til at have sat dig bcc. Vi er en yderst seriøs virksomhed og selvfølgelig bør denne fejl ikke ske - men i travlhed sker der desværre fejl. Håber du kan bære over med det. Jeg håber at vi kan få et samarbejde med dig og help2go fremadrettet. adResponseNetwork har et par ting vi kunne samarbejde omkring. Vi vil meget gerne i dialog med dig med et par forslag til samarbejde, så du må meget gerne kontakte os direkte :)

Mvh. Christoffer
adResponseNetwork

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:47

Seriøst og seriøst, jeg har også modtaget uopfordret spam mails fra jer hvor i siger at i har hørt at jeg arbejder indenfor online affiliate branchen.
Hvortil jeg spurgte hvor i havde mine informationer fra, hvilket i aldrig svarede tilbage på efter flere hendvendelser!

Jeg tror(Læg mærke til jeg tror) det er gamle IQmedier informationer der er videreført over i det nye affiliatenetværk.
Desuden er Mads også fra IQmedier.

Hvem den stærke ejerkreds er, ved jeg ikke men det er en Dennis der står som Direktør i det der hedder Pro Leads ApS som vist også ejer ITafdelingen.

Jeg kunne måske tvinges til at tro at det er en del af dem bag IQmedier som der har stiftet adResponseNetwork da de er i besiddelse af oplysninger som de umiddelbart ikke kan have fået fingrene i på andre måder! Men det er min teori, om den er sand kan jeg ikke svarer på! Men umiddelbart har jeg ikke meget fidus til dem!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:13

Følger lige med her Skype-Wondering

Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  adResponseNetwork Skrevet kl. 16:34

Hej TMZ, (Og andre)

Jeg er den Dennis Nørgaard Hansen, som står som direktør for Pro Leads ApS, som - til din og andres information - har ændret navn til adResponse Network ApS. Du er også rigtigt på den med, at jeg ejer og driver It-afdelingen A/S. Dertil en række andre virksomheder - men Amino.dk er jo ikke en reklamesøjle.

Derudover har du ret i, at Mads arbejder for mig i adResponse Network. Hvor han har været henne tidligere, og hvad hans tidligere arbejdsgiver har gjort eller ikke gjort - hænger jeg mig ikke i. Mads er ansat på hans kvalifikationer, som vi i øvrigt er meget tilfredse med.

Resten af dine gætterier og tanker er derimod ikke helt korrekte.

Det eneste jeg har haft med IQ Medier at gøre er, at vi på et tidspunkt har hosted et enkelt af deres systemer, men en disputs med IQ Mediers ledelse gjorde, at vi måtte gå hver til sit. Derudover har jeg, som mange andre på dette forum, tabt penge på IQ Medier konkursen i form af betalingsaftaler der ikke kunne overholdes.

Christoffer i vores support er gået over stregen - og ikke gjort som vi havde aftalt. Det har vi haft en privat samtale om, og det kommer ikke til at ske igen. Jeg er ikke uenig i at hans metode har været forkert, og må undskylde på virksomhedens vegne uforbeholdent. Christoffers viden der har ført til de nævnte henvendelser har han fået ud fra branchekendskab - altså kan i godt udlede han har arbejdet for en af vores kollegaer derude. Det må i så få lov til at gætte på hvor er, for jeg ønsker ikke at hænge vores kolleger uforvarent ud. Jeg vil heller ikke udtale mig om hvilke af vores kolleger vi har "fidus til". Jeg vil nøjes med at sige, at jeg skulle være mærkelig, hvis jeg investerede ret store beløb i den her branche, hvis ikke jeg mente jeg kunne gøre noget bedre end vores kolleger.

Om Christoffer har overtrådt markedsføringslovens §6a i forbindelse i hans arbejde med at skabe samarbejde med flere Publishers der gerne vil tjene penge, vil jeg lade være usagt idet jeg ikke er advokat - men som jeg subjektivt ser det, er lovgivningen ikke overtrådt. Er vi nu blevet anmeldt herfor, må vi forvente at høre fra ham indenfor nærmeste fremtid.

Med Venlig Hilsen

Dennis Nørgaard Hansen

adResponseNetwork

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)