Hej TMZ, (Og andre)
Jeg er den Dennis Nørgaard Hansen, som står som direktør for Pro Leads ApS, som - til din og andres information - har ændret navn til adResponse Network ApS. Du er også rigtigt på den med, at jeg ejer og driver It-afdelingen A/S. Dertil en række andre virksomheder - men Amino.dk er jo ikke en reklamesøjle.
Derudover har du ret i, at Mads arbejder for mig i adResponse Network. Hvor han har været henne tidligere, og hvad hans tidligere arbejdsgiver har gjort eller ikke gjort - hænger jeg mig ikke i. Mads er ansat på hans kvalifikationer, som vi i øvrigt er meget tilfredse med.
Resten af dine gætterier og tanker er derimod ikke helt korrekte.
Det eneste jeg har haft med IQ Medier at gøre er, at vi på et tidspunkt har hosted et enkelt af deres systemer, men en disputs med IQ Mediers ledelse gjorde, at vi måtte gå hver til sit. Derudover har jeg, som mange andre på dette forum, tabt penge på IQ Medier konkursen i form af betalingsaftaler der ikke kunne overholdes.
Christoffer i vores support er gået over stregen - og ikke gjort som vi havde aftalt. Det har vi haft en privat samtale om, og det kommer ikke til at ske igen. Jeg er ikke uenig i at hans metode har været forkert, og må undskylde på virksomhedens vegne uforbeholdent. Christoffers viden der har ført til de nævnte henvendelser har han fået ud fra branchekendskab - altså kan i godt udlede han har arbejdet for en af vores kollegaer derude. Det må i så få lov til at gætte på hvor er, for jeg ønsker ikke at hænge vores kolleger uforvarent ud. Jeg vil heller ikke udtale mig om hvilke af vores kolleger vi har "fidus til". Jeg vil nøjes med at sige, at jeg skulle være mærkelig, hvis jeg investerede ret store beløb i den her branche, hvis ikke jeg mente jeg kunne gøre noget bedre end vores kolleger.
Om Christoffer har overtrådt markedsføringslovens §6a i forbindelse i hans arbejde med at skabe samarbejde med flere Publishers der gerne vil tjene penge, vil jeg lade være usagt idet jeg ikke er advokat - men som jeg subjektivt ser det, er lovgivningen ikke overtrådt. Er vi nu blevet anmeldt herfor, må vi forvente at høre fra ham indenfor nærmeste fremtid.
Med Venlig Hilsen
Dennis Nørgaard Hansen
adResponseNetwork