Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på affiliate side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:10

Flot side du har fået op at køre der mangler stadig noget som jeg kan se, men ellers flot side, vil gerne høre om det kun er gennem klik reklamerne du tjæner på ? eller om det er aftaler gennem produkterne eller forhandlerne ?

Grunden til at jeg spørger er om der så ikke findes nogle programmer der opsætter det hele nemmere så det kun er teksten du skriver ?

Bare så du nemmere i fremtiden kan lege med det.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:40

Hej bulldesign.dk

Første indtryk: Prof til Semi-prof

Først klik: http://laser-printer.dk/category/lexmark   -    "Apologies, but no results were found for the requested Archive. Perhaps searching will help find a related post."

Det må bare ikke ske :)

Hvis du er interesseret kan jeg godt lige bruge 10minutter på en dybdegående analyse af kommunikations værdien. Skal dog have noget mere info på hvad din forretnings model og lidt om dine aftaler etc... Adwords, Facebook, SEO... hvor står du der ?

Med venlig hilsen / Best regards

Kristian Kassø Meier

Facebook.com/kristianmeierdenmark
dk.Linkedin.com/in/kristiankassoemeier

Mobile: +45 5115 5106
E-mail: kristiankassoemeier@gmail.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:30

sammenligene printer efter sine ønsker lav så kan klikke , farve printer så dukker  de op ,tager hvilken størrelser papir a1,a3 a4 med mere

jeg kan se produkt beskrivelser flere er kortere end producenterne dem du linker til  lav det bedre dem, der er masser at skrive

jeg kan ikke se en kontakt siden og en om jer side hvem er forfatter bag denne her side,det vil klart styrke sidens troværdighed .

designet er super godt lavet Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 19:43

Tak for tilbuddet, men jeg takker pænt nej

Grunden til at den siger fejlen, er at der ingen produkter er i den kategori - men jeg vil løbende tilføje produkter.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:44

Lidt feedback til manden bag:

Fjern alle delings ikonerne under produkterne (facebook, twitter osv.) Det skaber langt mere rod end det gør godt!

Der er en del kategorier som ingen resultater har (http://laser-printer.dk/category/lexmark)

Der mangler en del oversættelser rundt omkring, mange steder kommer der engelske tekster frem. f.eks "you are here" og din datoformat er også engelsk.

Siden med firmaer er tom (http://laser-printer.dk/firmaer)

Din side med billige toner er meget uoverskuelig. Sorter dem efter mærke, alfabetet eller en tredje variabel og lad dine besøgende søge efter det de mangler.

Det virker ikke til at dine henvisningssteder ser helt korrekte ud. Se billede ovenfor. Der mangler noget af billedet.

Mvh

Emil

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 19:46

Ja der mangler produkter :)

Det er gennem knappen "til butik" på produkterne der tjenes på, men også reklamerne.

TomN:

Grunden til at jeg spørger er om der så ikke findes nogle programmer der opsætter det hele nemmere så det kun er teksten du skriver ?

Jeg laver det hele selv.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 19:49

Emil Lykkeskov:

Lidt feedback til manden bag:

Fjern alle delings ikonerne under produkterne (facebook, twitter osv.) Det skaber langt mere rod end det gør godt!

Der er en del kategorier som ingen resultater har (http://laser-printer.dk/category/lexmark)

Der mangler en del oversættelser rundt omkring, mange steder kommer der engelske tekster frem. f.eks "you are here" og din datoformat er også engelsk.

Siden med firmaer er tom (http://laser-printer.dk/firmaer)

Din side med billige toner er meget uoverskuelig. Sorter dem efter mærke, alfabetet eller en tredje variabel og lad dine besøgende søge efter det de mangler.

Det virker ikke til at dine henvisningssteder ser helt korrekte ud. Se billede ovenfor. Der mangler noget af billedet.

Mvh

Emil

Jeg kan godt se det for mig - Måske var det ikke det rette tidspunkt at poste denne tråd.

Men tusind tak!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vigtigste er da at du kommer i gang! Siden bliver vel bedre og bedre med tiden? ;)

Mvh

Emil

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)