Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HAR i nogen mening / RIS eller ROS om danske hosting

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Body's

Jeg er ikke særlig erfaren, så søger lidt overornet mening omkring web hosting.

Jeg har brugt ONE.com  men søger dansk firma, hvor det er muligt at komme i kontakt med en dansk talende, hvis der er problemer jeg ikke selv kan løse.

Jeg har fundet :  Cliche,   Domain direct,  DANdomain.   Nogen meninger om disse  udbydder ????  Eller andre forslag ????

Jeg skal oprette 3 -5 web sites over det næste års tid, og formentlig købe 4-6 domainer derudover...

Hygge Amino karma til Alle :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:37

Sir. Toby:
Jeg har brugt ONE.com  men søger dansk firma, hvor det er muligt at komme i kontakt med en dansk talende,

bruger unoeuro.com og webhosting.dk, begge danske firmaer med dansk support

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 16:38

Tror faktisk der er en del efter hånden :) Men Swifthosting som jeg er medejer i har 24/7/365 support. Så om du ringer til os dag eller nat så tager vi tlf. Desværre kan vi ikke hjælpe dig med købet af domænet, men hostingen af domænet hjælper vi meget gerne med.

Meebox virker også til at have rigtig mange kunder, og en rigtig god support. Det jeg ser der er i hvertfald at der er mange glade og tilfredse kunder.

Jeg skal ikke kunne sige medhensyn til support. Men spørger du dem på deres altid fungerende chat, så får du nok en hurtigt og effektivt svar der.

Håber det hjalp lidt, det kan godt være lidt af en jungle.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 16:55

Hos Uniwatches, hvor vi blandt andet sælger sportsure, bruger vi Dandomain, og umiddelbart kører det ganske problemfrit, så samlet set vil jeg anbefale det, da jeg ved det virker. Vi har tilmed oplevet at siden er blevet hurtigere efter skifte til Dandomain :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:44

Hej Sir. Toby,

Jeg vil klart anbefale Meebox.net.

Næsten altid en god service og billige priser efter behov.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:21

jeg er også meebox.net fan et ekstremt stabilt webhotel og   altid billige priser og en  super suport , de levere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)