Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyt WordPress til et andet domæne? (Inclusive design, tekster, m.v.).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer!

Jeg sidder og skal lave et flot design til en WordPress hjemmeside, så derfor har jeg sat en ''vi er snart online igen''-side på. Kan jeg så lave selve WordPress hjemmesiden på et andet domæne, og så overføre det hele (ALT) til det domæne hvor ''vi er snart online igen''-siden er på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:59

At flytte et Wordpress website er ret anstændigt medmindre du har en del erfaring med PHP og SQL. Det kan derfor ikke anbefales. 

Det er nemmere at lave en index.html også ellers rode med Wordpress igennem index.php , end at flytte websitet senere.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 16:07

Ellers kig på det plugin der hedder Coming Soon.. der kan du hurtigt sætte lidt html, script og sådan på indtil du deaktiverer pluginnet og siden kører... så kan du lave det hele på den aktuelle side...

Det kører lige nu på eksempelvis antropologisk.dk og wildewerkstatt.dk .. sikkert blandt mange andre :)

Ellers vil jeg lige anbefale dig at lave et par prøveflytninger af mindre sider, så du har øje på de udfordringer der kan opstå undervejs.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 16:22

Så sent som i går flyttet jeg en wordpress installation fra et domæne til et andet på omkring 5 min.
Hvis du benytter "Search and Replace for WordPress Databases Script" som beskrevet her: http://codex.wordpress.org/Moving_WordPress
Er det forholdvist lige til.

Jeg vil også gerne hjælpe dig med at flytte siden mod et symbolsk beløb, hvis du har problemer eller ikke ønsker at lege med det selv.

Mvh Rune Thagaard

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:30

Jeg kan hjælpe med at flytte den hvis det er - ingen problem.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

//

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)