Hej, Aminoer! Jeg sidder og skal lave et flot design til en WordPress hjemmeside, så derfor har jeg sat en ''vi er snart online igen''-side på. Kan jeg så lave selve WordPress hjemmesiden på et andet domæne, og så overføre det hele (ALT) til det domæne hvor ''vi er snart online igen''-siden er på? |
Flyt WordPress til et andet domæne? (Inclusive design, tekster, m.v.).
- 1
At flytte et Wordpress website er ret anstændigt medmindre du har en del erfaring med PHP og SQL. Det kan derfor ikke anbefales. Det er nemmere at lave en index.html også ellers rode med Wordpress igennem index.php , end at flytte websitet senere. |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Ellers kig på det plugin der hedder Coming Soon.. der kan du hurtigt sætte lidt html, script og sådan på indtil du deaktiverer pluginnet og siden kører... så kan du lave det hele på den aktuelle side... Det kører lige nu på eksempelvis antropologisk.dk og wildewerkstatt.dk .. sikkert blandt mange andre :) Ellers vil jeg lige anbefale dig at lave et par prøveflytninger af mindre sider, så du har øje på de udfordringer der kan opstå undervejs. |
Så sent som i går flyttet jeg en wordpress installation fra et domæne til et andet på omkring 5 min. Jeg vil også gerne hjælpe dig med at flytte siden mod et symbolsk beløb, hvis du har problemer eller ikke ønsker at lege med det selv. Mvh Rune Thagaard |
Jeg kan hjælpe med at flytte den hvis det er - ingen problem. Venlig Hilsen |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.