Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop - HJÆLP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har webshop, hvor jeg jævnligt burde skifte bannere. Jeg får det ikke gjort, fordi det koster en bondegård at købe bannere (få disse lavet) hos proffer, så desværre skiftes de ikke ofte nok.

Ud over nævnte synes jeg det er et problem at få dem lavet i den "ånd" jeg gerne vil ha' dem, så derfor vil jeg gerne selv kunne lave disse, men Photoshop virker noget uoverskueligt.

Findes der andre programmer som er lige så gode som Photoshop (hvilke?) og som er nemmere at lære at anvende ?

Alternativt - hvor kan man "hurtigt" lære brugen af Photoshop, hvis det ender med alligevel at være den jeg skal bruge Zip it!

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 15:12

Jeg lærte photoshop ret hurtigt ved hjælpe af guides på Youtube.
Hvis du vil lære at lave banner så søg: Make banner in photoshop
Så kommer der mindst 100 forslag til hvordan du laver et banner :-)
Mvh

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:12

Photoshop lærer du nok ikke lynhurtigt :) Om der findes alternativer ved jeg ikke, vi bruger Photoshop, da det løser opgaven mest professionelt.

Der findes et hav af personer på Amino, som kan lave billige bannere til dig - smid evt en annonce i Freelancer - så får du kastet bannere i nakken til lavpris :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 15:15

Du kan jo prøve Gimp.. det er også gratis..

For begge programmer gælder at der kun er en vej frem og det er at sætte sig ned (måske med en video, eller manual i baghånden) og så tage det fra en ende.. Det tager tid og er derfor folk tager penge for at lave det..

Men, der findes jo mange videoer på youtube der gennemgår forskellige ting du kan bruge photoshop til og der er sikkert også en quickguide til banner design.. dem ville jeg se, følge og bruge som udgangspunkt for at prøve selv.. så at følge tutorial videoer er nok det mest oplagte.. 

Lynda.com har super tutorials, men så skal du have pungen frem

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:15

Lær det på youtube... men det er svært - og der findes ingen konkurrenter..

Ellers vil jeg gerne hjælpe dig med billige bannere :) du skal bare have tekst og billeder klar...

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:21

Jeg er enig med Lasse. Der er ingen alternativer til Photoshop. Men, for at lave et skide banner kræves altså ikke nødvendigvis Photoshop. Prøv Gimp, som er gratis eller google 'online banner maker' og se om ikke du kan finde noget, hvor du kan uploade en baggrund, smide noget tekst oven på og hive det ned, hvis det er den stil du vil lave.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Fra  The Larsen | Media Design Skrevet kl. 15:22

Hvis du vil lære photoshop selv så kan jeg kun anbefale dig at bruge tutsplus.com - det koster lidt penge men du finder ikke et bedre redskab på nettet. Det rigtigt at du kan lære noget på youtube og ligende men ingen af dem kan måle sig desværre.

Dog vil jeg også sige at det ville være forkert at tro at du bare kan lære det på et par måneder og så selv stå for at lave dine bannere. At lave grafik er mere end bare at kunne et program. Der ligger et utal af timer, dage, år bag for at blive god til at designe.

Find en prof freelancer som kan lave et banner for en 500kr pr stk. og så kan du lære at lave dem selv ved siden af.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 09:52
Hej Delphin

Du kan evt. se på Photoshop Element, da 90% af alt det grafik som laves til Nettet, kan laves i dette program.

Der findes gode video tutorials for begynder på Youtube, ellers er der Danske Blog, som efterhånden har lavet en del video tutorials også.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)