Hej, Jeg er lidt i tvivl om jeg forstår Adwords søgeordstyper rigtigt, og jeg vil nødig sidde og byde mod mig selv. Når jeg kigger på søgeordene under en bestemt kampagne og vælger at se søgeordsdetaljer får jeg nogle forslag frem som Adwords har lavet. Hvis der fx står: (fiktivt eksempel) Rejser Bhutan køb (sætning som søgeord (relevant variant) Rejse bhutan køb (sætning som søgeord (relevant variant) Rejsen bhutan køb (søgeordssætning) Hvad er så forskellen på de tre? Jeg overvejede at sætte + foran ordene men jeg tænker, at hvis jeg gør det foran dem alle, så ender jeg da med at byde mod mig selv ikke? Mange tak for hjælpen! |
Nej, du kan ikke byde mod dig selv. Har du 2 identiske søgeord i en AdWords konto, vil det ene automatisk blive deaktiveret.
Men i dit eksempel er det ikke 3 identiske søgeord, men derimod 3 forskellige, rejer, rejse og rejsen. Og jo mere præcist du ramme folks søgninger jo bedre nøgletal kan du forvente.