Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byder jeg mod mig selv?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lidt i tvivl om jeg forstår Adwords søgeordstyper rigtigt, og jeg vil nødig sidde og byde mod mig selv.

Når jeg kigger på søgeordene under en bestemt kampagne og vælger at se søgeordsdetaljer får jeg nogle forslag frem som Adwords har lavet. Hvis der fx står: (fiktivt eksempel)

Rejser Bhutan køb (sætning som søgeord (relevant variant)

Rejse bhutan køb (sætning som søgeord (relevant variant)

Rejsen bhutan køb (søgeordssætning)

Hvad er så forskellen på de tre?

Jeg overvejede at sætte + foran ordene men jeg tænker, at hvis jeg gør det foran dem alle, så ender jeg da med at byde mod mig selv ikke?

Mange tak for hjælpen!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du kan ikke byde mod dig selv. Har du 2 identiske søgeord i en AdWords konto, vil det ene automatisk blive deaktiveret.

Men i dit eksempel er det ikke 3 identiske søgeord, men derimod 3 forskellige, rejer, rejse og rejsen. Og jo mere præcist du ramme folks søgninger jo bedre nøgletal kan du forvente. 

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Nå for søren - jeg var ellers på et mini kursus i det for nogle uger siden, hvor de sagde akkurat det modsatte, og det gjorde mig ret bekymret.

Tak for hjælpen!

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Elisabeth (og Johannes)

Jeg vil gerne komme med et lille indspark her. Identiske søgeord deaktiveres inden for samme annoncegruppe, men har du identiske søgeord på tværs af kampagner eller annoncegrupper, vil det søgeord med højest bud og/eller CTR/kvalitetsresultat udløse visning af en given annonce. i dette tilfælde kan man sige, at søgeordene konkurrerer internt, og du styrer dermed ikke selv, hvilken annonce søgeordet udløser. Derfor: et søgeord bør kun forekomme én gang i en konto.

Endelig vil jeg anbefale at du tilføjer alle dine søgeord i de 3 hovedvarianter exact, phrase og broad match (evt modified broad match) På denne måde kan du se hvilke varianter der performer bedst Smile

Vh
Ruth 

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruth,

Mange tak for dit svar! Jeg er stadig rimelig ny i Adwords, så skal have mere styr på de forskellige muligheder for at danne søgeord. Kender du eventuelt nogle gode artikler/guides som beskriver det lidt mere uddybende en Google selv gør?

På forhånd tak!

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruth,

Tusind tak - det vil jeg kigge på :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)