Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. udlandske udvikler

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alt den input.
I er enig om at der skal meget dokumentation til.

Kan i forslå et program/programmer til at lave mockups og beskrivelser, så jeg kan så småt gå igang med at lave en kravspec. På en mindre opgave for at se om det kan blive en succes, eller om jeg ligeså godt kan fortsætte selv med at lave dem.

Pft

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:05

Hej

Prisen på at outsource til indien er svært lav. Mange av de firma der jobber i Indien har også representanter i England og det er ret nemt og billig at fly over dit og diskutere dit projekt med en representant der.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 08:08

Hej igen,

Er der ingen der har kendskab til noget software der kan bruges til Mockups og beskrivelse af Apps? Eller vil i mene det er en god ide at åbne en ny tråd, og beskrive hvad kravene er til softwaren?

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 08:27

Lars Christensen:
Er der ingen der har kendskab til noget software der kan bruges til Mockups

Jo, jeg kan anbefale Balsamiq Mockups. Det er rigtig godt til at lave mockups, og de har endda en gratis web-version som du kan prøve. Det er rigtig hurtigt at arbejde med.

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 15:23

Okay det må jeg lige prøve. Der er ikke andre der har andre erfaringer? Måske med noget gratis software?

Pft

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)