Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

icecat abb.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at få et abb, hos icecat. De har jo flere løsninger, lige fra gratis, til noget der koster en del om måneden.

Hvad er jeres erfaringer, jeg handler med it udstyr.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København K
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Compost Marketing Skrevet kl. 10:34

kan du skrive et link. Hvad er icecat. jeg har googlet det og kan kun finde en browser.

Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:40

Hej Kim

Jeg har haft icecat via min tidligere shop, igennem webmercs, og det fungerede udemærket, da den "hiver" stort set alle produktbeskrivelser mv ind i shoppen.

Dog ændrede jeg på rigtig mange af mine "overskrifter" - til andre beskrivelser, da dette gav en væsentlig højere placering på diverse søgemaskiner, samt kunderne hurtigere og lettere kunne se hvad produktet kunne i korte træk.

Så alt i alt, kan jeg kun anbefale deres løsning, så slipper du også for at skulle igennem x antal produkter på en gang, og derfor kan nøjes med at rette til i teksterne når du har tiden...

God fornøjelse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42

Med seo-brillerne på er icecat en dårlig idé, da alle dine produktbeskrivelser bliver duplicate content. Du risikerer dermed at google enten ikke indekserer dine produktsider, eller giver dem så dårlig en placering i søgeresultaterne at du ingen besøgene får af den vej.

Men har du mange produkter i din webshop, kan du spare en masse tid, og f.eks. købe adwords annoncer og få kunder den vej.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 07:16

Hej

Jeg er godt klar over problemerne med DC. Jeg var mere ude efter at høre noget om de forskellige løsninger, der findes en gratis løsning, og resten koster.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 07:38

Hej Kim,

Jeg har selv benyttet Icecat og CNet i forskellige shops, og begge fungerer godt.

Hvis du skal bruge info om elektronikprodukter/IT produkter er CNET meget hurtigere til at få opdateret deres info og har normalt flere produktbilleder end Icecat, men også væsentlig dyrere.

Mht. duplicate content tror jeg godt at google kan gennemskue at der er tale om produktinfo fra disse leverandører og trækker ikke direkte ned, men det giver heller ikke nogen plus point.

Man skal selvfølgelig have kampagnesider, gerne med videoer osv. ved siden af for at få en ordentlig ranking. 

Mvh.

Michael

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:01

Tak for svar. Hvilken betalingsløsning brugte du ??

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Icecat NV Skrevet kl. 09:46

Har du en Icecat integration og bruger modules WICECAT fra prestashop, kan du personalisere kategorier og visning af titlerne.

Dette er en af de mest vigtige Add ons i WICECAT. Dette forbedrer din SEO placering og desuden indekser google ikke webstores som "negativ" content da der tale om reelle produkter webshop. Icecats placering har på verdensplan altid været mellem 22.000-24000 og er ikke droppet de sidste mange år. Dette betyder at placering reelt ej heller forbedres eller forværres.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)