Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

epay hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har brugt paypal på mine webshops, og det er nu tid til at skifte over til epay! Men da jeg ikke har særlig meget kendskab til programmering.

Hos paypal kan man nemt og hurtigt oprette en kurv/køb nu knap (ved at indtaste et par oplysninger på paypal siden, herefter får man en kode man kan copy/paste på sin hjemmeside)..... kan man det på epay, i så fald hvordan?

Dbh

Niels Lund Hansen

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 08:56

Hej.

Hvilken webshop platform bruger du? på epay.dk kan du downloade de nødvendige pakker, som passer til din webshop. Skal jo så lige siges at du ikke på samme måde kan bruge epay. du skal først have en indløsningsaftale med teller for at kunne benytte epay. udover det er der ikke noget programmerings arbejde. Når aftalen er på plads, er det ikke meget mere indviklet end paypal.

Håber du kunne bruge svaret

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:59

Mange tak for dit hurtige svar. Glad for at høre at det ikke er mere indviklet end paypal! 
Jeg har 2x standard html sider : http://www.nyoplader.dk og http://www.billigoplader.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:26

Hej Niels, 

Det går da ikke at du er i tvivl om hvordan du får os integreret!

Jeg smider dig lige en PB med info og kontaktoplysninger til nogle af vores gode integrationspartnere. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:32

Hej Niels.

Jeg kan også hjælpe dig igang med at få sat epay op for dig, jeg bruger det selv på min egen shop også.

Du skal være velkommen til at kontakte mig :)

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)