Hej Klit Jeg kan kun tale af erfaring fra reklamebranchen når jeg siger dig: "JA" du skal bruge penge på markedsføring.
Hvor vidt det er smart at du reklamerer i den lokale avis eller i et dagblad tror jeg måske er ikke er verdens smarteste valg. Du kan hurtigt vende en dårlig sælgende webshop til at blive en virkelig godt sælgende, bare fordi du reklamere de rette steder. Formår du så også at bygge din webshop med fokus på mersalg så er det mange penge at tjene.
Men fra min side af ville jeg sige, JA du skal bruge reklamepenge, men du skal ikke bare smide dem efter tilfældigt reklame.
Mvh Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Når man har en mindre virksomhed er min erfaring, at det er vanskeligt direkte at måle effekten af markedsføring. -hvad der virker, og hvad der er penge ud af vinduet..
Jeg føler ofte vi har kørt kampagner forskellige steder der intet har givet, og så pludselig fået gratis medieomtale der giver en masse.
I større virksomheder tror jeg man bedre har mulighed for at sigte præcist, mens mindre virksomheder ofte bruger mange penge på at forsøge sig frem
Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)
Du kan sagtens måle på din "lille" forretning og du kan også lave en kampagne som kan give dig både kunder og interesse.
Det er klart at du kan skyde forbi og det kan være svært at finde frem til det.
Du bør prøve dig en masse forskellige former og så udvikle din forretning igennem den som virker bedst. Du kan lave mange forksellige kampagner før du rammer den rigtigt, eller du kan købe dig til det hos et bureau som lidt efter resultat-betaling. På den måde får du ikke betalt "kassen" for noget som ikke virker.
Mvh Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
medie omtale er også noget af det der giver meste så der er også noget det man satser meste på skab nyheder der gør man kommer i medier , så jeg er enig det med medie omtale, det er en af de aller bedste måder at få kunder på.
større satser også meget på medie omtale , men har et større budget tit så de har tit midlerne til lettere komme i medierne
en lille virksomhed god ide satse på søgemaskine optimering og adwords de er giver meget tit overskud i sin forretning som iværksættere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
ja, der skal i langt de fleste tilfælde bruges penge på markedsføring, når vi taler danske webshops.
Overordnet kan jeg fortælle, at alle mine webshops forsøger at bruge så højt et budget som muligt, så længe vi holder os inden for en acceptabel konverteringspris. Dette selvfølgelig vedr. online markedsføring hvor alle data kan trackes og økonomien udregnes nøjagtigt.
Nogle webshops når deres optimale online budget ved 1000 kr. pr. mdr. mens andre har 50.000 kr. pr. mdr. som deres optimale budget. Men jeg kan tvivle lidt på, om danske webshop ejere vil oplyse deres specifikke markedsføringsbudget her. Men konkret så har jeg netop set på en del shops, hvor vi kun taler online markedsføring - her ligger budgettet fra 4 til 9% af omsætningen. Så du ligger i niveau med mange andre ser det ud til!
Ja, naturligvis skal man bruge penge på reklamer. Hvor du skal bruge dine penge, afgør forskellige ting. Her gælder "De Fem Rigtiges Love": send de Rigtige mennesker, det Rigtige budskab, med det Rigtige tilbud på det Rigtige tidspunkt og få den Rigtige respons”.
En rapport for vist godt og vel et par år siden nævnte også, at konverteringen til ordre, via google søgningerne er større, hvis man er kendt i forvejen