Gode Affiliate netværk? :-)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Godaften Amino !
Jeg søger nogle gode Affiliate netværk på det internationale marked .
Har du nogle idéer? :-)
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen
Svar
Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Frederik
Skrevet
18-09-2012 kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Jeg bruger Amazon affiliate netværk. Du kan jo prøve det. kender ikke andre, så følger, så følger lige med :)
Svar
Første Affiliate side http://www.skotrends.dk
Tilmeldt 6. Jan 10
sats
Skrevet
18-09-2012 kl. 20:49
Svar
Kan du komme "internationale marked" lidt nærmere?
Altså er det kampagner fra US, eller er det Europæiske kampagner?
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 12
Mads Jørgensen
Skrevet
18-09-2012 kl. 20:52
Svar
Jeg kigger lige med på denne her. Evt. Der kender nogle med internationale bookmakere? :)
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
cj.com, shareasale.com
Svar
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Kevin Ørskov
Skrevet
18-09-2012 kl. 21:09
Svar
Det eneste internationale affiliate netværk jeg kender til, er http://nordicadmedia.com/
Kan se de er igang med at lave om på siden, men mon ikke du kan prøve at vende tilbage til dem, når de engang er klar igen? :)
Svar
Tilmeldt 1. Jan 12
Hej Christian Jeg kan godt hjælpe dig lidt på vej. Der findes rigtig mange og alt efter hvilken nicher du ønsker at arbejde med. Her er lige nogle få stykker. Amazon .com Clickbank.com markethealth.com Offervault.com (portal for Affiliate Marketing og CPA Offers) www.cj.com M.v.h. Christofffer
Svar
Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her
Tilmeldt 3. Jul 09
Gustav Svendsen
Skrevet
18-09-2012 kl. 21:46
Svar
Hej. Tag et kig på listen her . Mange af de affiliatenetværk som du kender herhjemme fra, har afdelinger i mange andre europæiske lande.
Disse afdelinger kunne du jo overveje at tilmelde dig?
Svar
Tilmeldt 19. Aug 10
nordicADmedia
Skrevet
19-09-2012 kl. 09:29
Svar
Vi - NAMoffers - har masser af internationale kampagner, og kan helt sikkert hjælpe dig mht. international affiliate marketing. Vi får netop nu flere og flere danske affiliates der er begyndt at kigge på det internationale affiliate marked . Du vil blive tilknyttet en dansk affiliate manager der har styr på hvad der foregår ude i den store verden. Du kan enten signe dig op helt almindeligt via vores hjemmeside NAMoffers - Affiliate marketing network eller skrive en PM via Amino og så sørger vi for at få dig i gang så hurtigt som muligt.
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Svar
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling