Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis dit firma gav dig en indtægt på 100 mio., hvad ville du så gøre?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

jeg ville investere alle 100% i min virksomhed og leve videre som jeg gør i en lille lejlighed og når de næste 100 millioner er tjent ville jeg igen investere videre

hvad er fidusen i det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27

ClausKoch:

Mikael christiansen:

jeg ville investere alle 100% i min virksomhed og leve videre som jeg gør i en lille lejlighed og når de næste 100 millioner er tjent ville jeg igen investere videre

hvad er fidusen i det?

man laver det man aller meste elsker øger væksten i virksomhed , det er lige til , nogle ønsker ikke øge væksten men kaster mange kroner ud i en vild bolig og biler så er der ikke meget til væksten bagefter

luksus liv virker bare ikke tiltrækkende på mig ,det er iværksættere delen der er sjov og spændende at opbygge sin egen virksomhed

fidusen desuden vis investere og investere er chance for du har en milliard langt større et luksus hus giver ikke yderligere afkaste , desuden vis bruger en stor del luksus liv så kan du ikke evigt leve dette liv , du skal tænke frem ad i livet for penge er ikke det samme værd om 10 år de samme antal kroner derfor vis investere i noget der giver vækst er chancen for du bliver vedvarende millionær meget meget større

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:31

Jeg ville købe et tomt børsskal af et biotek selskab, og derefter ville jeg så skyde alle mine opfindelser ind i det :-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville købe Amino hvis det var muligt :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Carl Lorberg:
Lad os nu sige at du starter noget op fra bunden og har et overskud på over 100 mio om året, hvad ville du så gøre?

Få røven ud af Danmark, så jeg ikke kun har 20 mill. tilbage :)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:43

Mikael christiansen:

ClausKoch:

Mikael christiansen:

hvad er fidusen i det?

man laver det man aller meste elsker øger væksten i virksomhed , det er lige til , nogle ønsker ikke øge væksten men kaster mange kroner ud i en vild bolig og biler så er der ikke meget til væksten bagefter

luksus liv virker bare ikke tiltrækkende på mig ,det er iværksættere delen der er sjov og spændende at opbygge sin egen virksomhed

Når dit firma er oppe og kører og du bare vil have den til at vækste er det ikke længere iværksætteri, men det er nu også lige meget FED indstilling du har!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:50

ClausKoch:

Mikael christiansen:

ClausKoch:

Mikael christiansen:

hvad er fidusen i det?

Når dit firma er oppe og kører og du bare vil have den til at vækste er det ikke længere iværksætteri, men det er nu også lige meget FED indstilling du har!

vis du ikke invester er dine penge ikke det samme værd , derved vis køber vild villa og biler , kan der komme en vild krise i samfundet og der er ingen køber til denne vilde luksus biler og hus da du ikke mere har råd til dette liv da penge er mindre værd vis investerer i noget der vækster lidt større sikkerhed har du en stærk økonomi

lige nu vil jeg starte med at få styr på min egen virksomhed alt er i ordne og lave mulighed at kunne bestille en stripper med dankort alle samme på siden , det ville klart øge indtægten og ville arbejde med at få en til gennemgå alle mine tekster og få videoer på siden masse vis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 23:04

Carsten Jacobsen:
NFL

Hvilke NFL-spillere snakker vi om? :-)

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:25

Boysen:

Carl Lorberg:
Lad os nu sige at du starter noget op fra bunden og har et overskud på over 100 mio om året, hvad ville du så gøre?

Nemlig, også gerne til et sted hvor der er sol og varme hele året rundt...:)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:28

Boysen:

Carl Lorberg:

Jeps! Yes. Og det ku' ikke gå hurtigt nok! ParadiseDrinks

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)