jeg ville investere alle 100% i min virksomhed og leve videre som jeg gør i en lille lejlighed og når de næste 100 millioner er tjent ville jeg igen investere videre
jeg ville investere alle 100% i min virksomhed og leve videre som jeg gør i en lille lejlighed og når de næste 100 millioner er tjent ville jeg igen investere videre
hvad er fidusen i det?
man laver det man aller meste elsker øger væksten i virksomhed , det er lige til , nogle ønsker ikke øge væksten men kaster mange kroner ud i en vild bolig og biler så er der ikke meget til væksten bagefter
luksus liv virker bare ikke tiltrækkende på mig ,det er iværksættere delen der er sjov og spændende at opbygge sin egen virksomhed
fidusen desuden vis investere og investere er chance for du har en milliard langt større et luksus hus giver ikke yderligere afkaste , desuden vis bruger en stor del luksus liv så kan du ikke evigt leve dette liv , du skal tænke frem ad i livet for penge er ikke det samme værd om 10 år de samme antal kroner derfor vis investere i noget der giver vækst er chancen for du bliver vedvarende millionær meget meget større
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
hvad er fidusen i det?
man laver det man aller meste elsker øger væksten i virksomhed , det er lige til , nogle ønsker ikke øge væksten men kaster mange kroner ud i en vild bolig og biler så er der ikke meget til væksten bagefter
luksus liv virker bare ikke tiltrækkende på mig ,det er iværksættere delen der er sjov og spændende at opbygge sin egen virksomhed
Når dit firma er oppe og kører og du bare vil have den til at vækste er det ikke længere iværksætteri, men det er nu også lige meget FED indstilling du har!
hvad er fidusen i det?
Når dit firma er oppe og kører og du bare vil have den til at vækste er det ikke længere iværksætteri, men det er nu også lige meget FED indstilling du har!
vis du ikke invester er dine penge ikke det samme værd , derved vis køber vild villa og biler , kan der komme en vild krise i samfundet og der er ingen køber til denne vilde luksus biler og hus da du ikke mere har råd til dette liv da penge er mindre værd vis investerer i noget der vækster lidt større sikkerhed har du en stærk økonomi
lige nu vil jeg starte med at få styr på min egen virksomhed alt er i ordne og lave mulighed at kunne bestille en stripper med dankort alle samme på siden , det ville klart øge indtægten og ville arbejde med at få en til gennemgå alle mine tekster og få videoer på siden masse vis
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows