Lad os nu sige at du starter noget op fra bunden og har et overskud på over 100 mio om året, hvad ville du så gøre?
Jeg ville flytte til Spanien, i en villa på 800 m2 og ansætte en til rengøring og til haven. Så ville jeg købe de biler vi skulle bruge dernede. Sætte 30-40 mio ind på en pensions opsparing. En båd i havnen ville det nok også blive til.
Men jeg ville helt klart købe et Challenger jetfly, så jeg slap for køerne og ventetiden i lufthavnen.(så kunne man også ryge i flyet
Sikke en drøm. Tilbage til virkeligheden
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Finde et mindre filantropiprojekt for anbragte børn, og investere nogle penge på en måde, der kan gøre en forskel for dem - evt. lave en fond for anbragte børn, der ønsker støtte i forbindelse med uddannelse etc.
Arbejde mindre og bruge mere tid med mine børn og ikke mindst min dejlige schæferhund :-)
Jeg vil starte mit eget Venture Capital firma, med adresse på Sand Hill Road i Menlo Park. Det er faktisk mit mål, et mål som fruen deler med mig.
Jeg synes allerede at jeg lever en bekvem tilværelse, med to sportsvogne i garagen, og NFL og NHL spillere som naboer, på en af de mest attraktive adresser i Silicon Valley. Men en stor villa kunne nok komme på indkøbslisten.
Der er så mange ting jeg ville gøre (hvis vi taler 5 år ud i fremtiden).
Jeg ville købe et fedt hus her i Danmark - jeg kunne aldrig drømme om at bo fast, et andet sted end Danmark. Jeg kunne godt finde på at købe en feriebolig i Hollywood - med en go' udsigt, selvfølgelig. Derudover ville en sportsvogn selvfølgelig heller ikke gøre noget :-).
Mht. arbejde, så vil jeg ikke bare falde 'hen', og ikke lave noget. Jeg ville investere nogle millioner i forskellige små virksomheder, som jeg tror på - og så selvfølgelig sætte nogle penge af (til mig selv;o)).
jeg ville investere alle 100% i min virksomhed og leve videre som jeg gør i en lille lejlighed og når de næste 100 millioner er tjent ville jeg igen investere videre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows