Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis dit firma gav dig en indtægt på 100 mio., hvad ville du så gøre?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad os nu sige at du starter noget op fra bunden og har et overskud på over 100 mio om året, hvad ville du så gøre?

Jeg ville flytte til Spanien, i en villa på 800 m2 og ansætte en til rengøring og til haven.
Så ville jeg købe de biler vi skulle bruge dernede.
Sætte 30-40 mio ind på en pensions opsparing.
En båd i havnen ville det nok også blive til.

Men jeg ville helt klart købe et Challenger jetfly, så jeg slap for køerne og ventetiden i lufthavnen.(så kunne man også ryge i flyet Ick!

Sikke en drøm. Tilbage til virkeligheden Huh?

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 19:35

Jeg ville:

Betale mit SU lån ud

Betale mit HUS ud

Rejse en masse med mine børn og familie

Give lidt pengegaver til min familie

Finde et mindre filantropiprojekt for anbragte børn, og investere nogle penge på en måde, der kan gøre en forskel for dem - evt. lave en fond for anbragte børn, der ønsker støtte i forbindelse med uddannelse etc. 

Arbejde mindre og bruge mere tid med mine børn og ikke mindst min dejlige schæferhund :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:52

Investere i det næste projekt og slappe mere af :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:57

Jeg vil starte mit eget Venture Capital firma, med adresse på Sand Hill Road i Menlo Park. Det er faktisk mit mål, et mål som fruen deler med mig.

Jeg synes allerede at jeg lever en bekvem tilværelse, med to sportsvogne i garagen, og NFL og NHL spillere som naboer, på en af de mest attraktive adresser i Silicon Valley. Men en stor villa kunne nok komme på indkøbslisten.

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Der er så mange ting jeg ville gøre (hvis vi taler 5 år ud i fremtiden).

Jeg ville købe et fedt hus her i Danmark - jeg kunne aldrig drømme om at bo fast, et andet sted end Danmark. Jeg kunne godt finde på at købe en feriebolig i Hollywood - med en go' udsigt, selvfølgelig. Derudover ville en sportsvogn selvfølgelig heller ikke gøre noget :-).

Mht. arbejde, så vil jeg ikke bare falde 'hen', og ikke lave noget. Jeg ville investere nogle millioner i forskellige små virksomheder, som jeg tror på - og så selvfølgelig sætte nogle penge af (til mig selv;o)).

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:03

Når jeg kommer i den position, at jeg tjener 100 mio om året, så vil jeg gøre en forskel for andre mennesker.

Jeg vil bygge en skole i Afrika, så andre også for mulighed for at nå dertil, hvor jeg er nået.

Jeg vil være stolt over at være i den position at kunne gøre det, og jeg vil glædes over, at jeg faktisk prøvede at gøre en forskel.

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Så ville jeg drømme om den dag, jeg har en milliard.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 21:16

Jeg ville rejse jorden rundt i 3-4 måneder og ansætte folk til det arbejde der er er nødvendigt i virksomheden.

Her efter bruge 5-10 mio til de ting der nu vækker ens interesser, bruge nogle mio. i virksomheden og lade 40-50 mio stå som står og formere sig.

Desuden ville jeg støtte de tætteste af mine familiemedlemmer med 500.000 kr. hver så flere får glæde af pengene.

Jeg håber en dag det bliver en realitet, men man må jo tage et skridt af gangen! God vind med projekterne alle sammen.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 21:25

Jeg ville donere 80 % til velgørende formål(speciale til uddannelse til børne i 3 verden ) og ville sætte resten i pensionopsparing -

OG VILLE START FORFRA Skype-CoolSmile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

jeg ville investere alle 100% i min virksomhed og leve videre som jeg gør i en lille lejlighed og når de næste 100 millioner er tjent ville jeg igen investere videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)