Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg slette eller beholde gamle og irrelevante sider?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer!

Det er nu tid til endnu et seo spørgsmål. Jeg har hjemmesiden BetBetter og har derfor i gennemsnit 3-5 nye sider om dagen. Siderne er dog kun relevante indtil kampen/spillet er spillet.. Bør jeg slette de gamle sider, eller lade dem være og håbe på, at få lidt trafik på dem gennem google? :) 

Hvordan vurderer google det? Få up to date sider eller en stor bunke sider? :)

Tak fordi i tager jeg tiden - med venlig hilsen
Christian Møller 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er 2 sider af sagen.

Hver ny side giver teoretisk lidt pagerank.

Panda straffer på url niveau for dårligt content.

Har dine undersider meget høj bouncerate f.eks på 90% - ville jeg overveje at 301 redirecte.

En anden mulighed du kan overveje, er at sammenlægge nogle af siderne og se om det giver lavere bouncerate.

Fresh content kontra kvalitets content, vindes i min opfattelse af kvalitets content.

Jeg har f.eks sites der ligger nr. 1 i google og bliver der, trods der kun opdateres 2-4 gange årligt, men når der opdateres er det med en stor gennemarbejdet artikel (ikke noget 400 ord halløj).

Hvis vi ser på websitets samlede bouncerate, er fresh content (for friskhedens skyld) sjældent positivt - der er dog typer af sites hvor det rent faktisk er omvendt f.eks sider med billeder, apps, forummer osv.

Så mit lille råd:

Kig lidt i google analytics på dine indlægs bouncerate og se om du ikke kan gøre noget genialt med dem, der har meget høj bouncerate frem for bare at slette dem.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 01:38

Thumbs up Jonas!

Du gav mig lidt og tænke over, det var lige hvad jeg ledte efter! 5 stjerner fra mig

Med venlig hilsen
Christian Møller 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)