Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man søge job på Amino? Jeg prøver...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er en mand på 19 år. (28. Juni 1993)
Jeg afsluttede min studentereksamen på HHX anno 2012. Derefter fik jeg mig en elevplads i en lokal tøjbutik. Et valg som jeg ikke havde gennemtænkt i visse omfang. Jeg valgte derfor at opsige mig. Jeg skal ind og læse finansbachelor til december og søger derfor en arbejde indtil da. Jeg bor i en lille by på Djursland, så maks afstand vil være til Århus.

Jeg er en meget smilende person og vægter kundeservice yderst højt. Jeg er meget kreativ hvad angår idéer. Jeg nyder at samarbejde med kollegaer og tage ansvar, når dette er en nødvendighed. Jeg har tidligere erfaring med kundeservice gennem mine fritidsjob. 

Jeg har ingen krav til løn, jeg skal bare i gang med noget.

Jeg har en masse ekstra information, hvis dette skulle fange din interesse. 

Ha' en skøn tirsdag.

Vh.

Lsb
Lassebonde@hotmail.com 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle kompetencer ud over at vægte kundeservice?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg har i min fritid brugt en del tid på wordpress, hvor jeg har opsat en del hjemmesider, samt haft mine egne projekter.

Mine referencer:
www.fitnessresultat.dk
www.highrollers.dk

Derudover har jeg haft flere tilbud tidligere fra sælgere, da jeg har (hader janteloven) har talegaverne i orden. Jeg synes bare ikke diverse telefonsælger jobs osv. har fanget min interesse.

Jeg er hurtig til at lærer nye ting. Dvs. at jeg står klar til at bryde nye udfordringer.

Vh
Lasse 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)