|
Hej alle sammen,
Kunena
|
Hejsa.
Nej, det skal de ikke,
den syncronisere users mellem ads og Kunena
Mvh
Brian Nielsen
Debat
|
Hej alle sammen,
Kunena
|
|
Hejsa. Nej, det skal de ikke, den syncronisere users mellem ads og Kunena
Mvh Brian Nielsen
|
|
Hej nysgerrig :) De 2 komponenter er begge underlagt GPL Licens, og derved gratis at benytte. Og selvom jeg må erkende at jeg ikke kender AdsManager, så er jeg ret sikker på at dine brugere KUN vil skulle registrere og logge ind på hjemmesiden én gang for at få adgang til begge komponener på hjemmesiden. Alt andet ville stride mod hele kongstanken bag Joomla :) |
|
GPL betyder frit ikke gratis :) Dvs. du har retten til at bruge, modificere osv. men det betyder ikke nødvendigvis at det er gratis. Som vi siger i Joomla communitiet - its free software, not free beer ;) |
|
Hej Ronni, Du har selvfølgelig ret - tak for uddybningen :) I tilfældet med Kunena og AdsManager, skal trådstarter dog ikke have penge op af lommen for at hente og bruge komponenterne - hvilket var hvad jeg mente, men ikke fik udtrykt klart nok :) |
|
Tak alle sammen :) Og en special tak til Henrik :) |
|
Forresten der står en rødt L ud for de extentions, betyder det at de kan sættes til vises på dansk ? |
|
Hej Nysgerrig :) Ja - markeringen med "L" betyder at komponenterne benytter sig af eksterne sprogfiler, til den del der skal vises til brugeren. Så hvis der ikke allerede eksisterer danske sprogfiler, så kan du i det mindste selv oversætte fx. den engelske sprogfil til dansk, og så vil systemet selv finde og benytte den. Jeg véd ikke med AdsManager - men der findes ihvertfald dansk sprogfil til Kunena ver. 2 :) |