Hej Ja, overskriften siger det hele. Hvilket match er bedst med E-conomics som regnskabsprogram og hvorfor? Michael |
Jeg har set der findes et modul til prestashop som taler med e-conomics.
Så det ville jeg nok vælge.
Hej Ja, overskriften siger det hele. Hvilket match er bedst med E-conomics som regnskabsprogram og hvorfor? Michael |
Jeg har set der findes et modul til prestashop som taler med e-conomics. |
Hej Michael Det er svært at svare på hvilket system der er bedst sammen med e-conomic, og jeg har desværre ikke svaret til dig :) Vi har dog hos SmartWeb fået megen ros for vores integration med e-conomic som du også vil kunne se HER. Du er mere end velkommen til at prøve en demo af SmartWeb shop systemet, hvori du kan teste e-conomic integrationen og finde ud af om det lever op til de krav du har. Du kan få en demo af SmartWeb HER. Du kan også ringe på 43 33 17 93 hvis du har nogle spørgsmål til systemet. Med venlig hilsen Henrik Nøhr |
Hej Vores kan, så jeg er lige med på en lytter :) |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
OK, tak for svarene. Jeg spørger ikke, fordi jeg skal bruge en shop til mig selv. Mit spørgsmål skyldes, at jeg gerne vil tilbyde en webshop administration pakkeløsning hvor e-conomic vil blive mit foretrukne regnskabssystem i pakken. Derfor mangler jeg en shop-løsning og et samarbejde med leverandøren af shop-løsningen. Hvis der findes en shop-leverandør, som vil samarbejde med en dygtig bogholder i en samlet pakke til nye og eksisterende shops, hører jeg da gerne fra dig. Michael |
Hej Michael Jeg vil gerne i dialog med dig. Vi har lavet en lang række integrationsløsninger til e-conomic herunder også en webbutik og vi vil gerne have en samarbejdspartner i dit område. Vi har lavet: LeverandørService betaling til/fra Nets Ordreafivelse med scanner, tablets mv. email@dministration, valg af egen afsender email Indlæsning af exel/csv fil til ordre eller igangværende faktura Intrastat/CMR fragtbrev WMS Business Intelligence (gentagende ordre, diverse udskrifter mv.) Jeg hører gerne fra dig og du kan kontakte mig på mail php@itnvision.dk |
Hej Morten Tak for din besked. Jeg har snuset lidt rundt i din profil og klikket rundt på dine links. Jeg kunne godt tænke mig at snakke med dig fremfor at korrespondere pr. mail. Vil du skrive et nummer til mig, evt. i en PB, hvis du ikke vil have det ud i forummet? Så ringer jeg til dig ved lejlighed. Michael |