Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgetaway der understøtter abonnements betalinger - men ikke kræver indløsningsaftale

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

men dette kræver jo netop indløsningsaftale hos Nets og de kræver højst sandsynligt bankgaranti

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26

Hej Gizmo

Jeg er forhandler af epay, så jeg kan hjælpe dig med en Euroline indløsningsaftale.

Du kan modtage Visa, Mastercard, Mastro og Diners Club med denne løsning.

Du kan se mere her: http://www.soenderupmedia.dk/betalingsløsning

Betalingsløsningen koster 399 kr. i oprettelse og 2985 kr. pr. år.

Priser er inkl. moms og 200 kr. amino-rabat på oprettelsen.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 10:27

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:31

Jeg ville tage et kig på epay.dk de koster 99kr om måneden, og 399kr i opstart. Og så ville jeg bruge euroline.se/da/ de koster i øvrigt ikke et opstarts gebyr, og tager kun 2,05% i provision pr handel. Ud over det så skulle Euroline være meget hurtigere til at godkende end Nets er. og det har jo også en del at sige.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

Gizmo Kbh:

men dette kræver jo netop indløsningsaftale hos Nets og de kræver højst sandsynligt bankgaranti

Har søgt hos Nets, hvor de har stillet krav til bankgaranti?

Eller er det fordi du har læst, de kan gøre det?

En oprettelse hos Nets koster 250kr., Hos Euroline er det gratis at oprette om en indløsningsaftale. Du skal ikke betale for betalingsløsningen før aftalen er godkendt, så du kan altid springe fra.

Så det koster maks. 250 kr. at søge, hvis du gør det gennem mig eller en anden forhandler af betalingsløsninger.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:37

For at kunne tage imod abonnementsbetalinger med ePay skal man benytte deres "Business"-løsning til 299kr/mnd.

Med Euroline som indløser kan du tage imod VISA, Mastercard, Maestro og Diners - ikke rene Dankort, men du kan tage VISA/Dankort som de fleste har.

For mit vedkomne har det ikke kostet en krone til Euroline i oprettelse/årsgebyr, men det kommer vist an på hvilket område du arbejder under og hvad du sælger.

Derudover skal du have en indløsningsaftale + du skal godkendes af Euroline til at måtte tage imod abonnementsbetalinger. Det kræver dog minimalt arbejde af dig - du skal bare underskrive et par papirer og så klarer de resten.

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:41

Jeg har rigtig dårlige erfaringer med Nets og deres monopol, lidt "arrogant" virker det som om at små forretninger bare skal stille bankgaranti - fordi ellers kan de ikke komme i gang.

Jeg har ikke prøver endnu, men hælder måske også imod bare at tage den hos Euroline, da de fleste har Visa/dankort

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Lars Rasmussen:
For at kunne tage imod abonnementsbetalinger med ePay skal man benytte deres "Business"-løsning til 299kr/mnd.

Lars har ret, så prisen er 4.485 kr. pr. år inkl. moms. Pga min fejl får du stadig oprettelsen til 399 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49

Gizmo Kbh:

Jeg har rigtig dårlige erfaringer med Nets og deres monopol, lidt "arrogant" virker det som om at små forretninger bare skal stille bankgaranti - fordi ellers kan de ikke komme i gang.

Jeg har ikke prøver endnu, men hælder måske også imod bare at tage den hos Euroline, da de fleste har Visa/dankort

Jeg er personligt momsreg. (lille virksomhed), og jeg skulle ikke stille bankgaranti. De foretager en individuel kreditvurdering hver gang.
Du skal indsende din sidste årsopgørelse sammen med ansøgningen, og det er den de kreditvurderer ud fra.
Du må ikke være reg. i RKI/Experian, og de stiller en række krav til din hjemmeside.
Men der ud over er det enkelt at søge.
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 11:16

Her er lige regne stykket man skal have business for at lave abonnementer, samt have flere indløsere. Så tager Euroline ca. 2,5% af beløbet. Plus epay tager 1 krone pr. abonnement betaling og hvis der bliver betalt med dankort koster det nok 2 kr. Så skal du huske at det er 5837 kr. du bar skal punge op med pga. man betaler for 12 måneder af gangen. 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)