Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MILLA-PETIT...i NYE KLÆDER...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, nu kom den op igen, og den er rigtig flot, godt arbejde!

Noget der undrer mig, du har rigtig mange af dine varer du ikke har på lager og med en forventet leveringstid på 1 uge, tror du ikke du mister en del salg på den konto?

Hvis jeg f.eks. havde besluttet mig for at købe et brille etui, så ville jeg nok finde et andet sted at købe den fremfor at vente en uge - just saying :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Tillykke med det og held og lykke fremover!!! Men synes dette opslag er mere over i reklame!!! Hvor gaar gransen herinde? da jeg selv kun har varet pa Amino nogle uger, men ikke har lavet direkte markedsforing for mit produkt, da jeg troede det ville blive taget af!!!!

Camilla,

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:01

Tak til Jacob, Oxkjær og Camilla :)

Oxkjær: godt, at fejlen rettede sig igen !

M.h.t. leveringstider...så har jeg...ligesom så mange andre...mindsket lageret under den økonomiske krise. Men da jeg rent faktisk har varerne hjemme på 24/48 timer...så har det kun vakt overraskelse og glæde. Jeg er aldrig blevet konfronteret med kunder, som ikke har villet vente ? Men jeg kan heller ikke vide, hvilke årsag der er til, at nogle dropper ud af Shoppen...uden at handle.

Måske jeg skulle reklamere med, leveringstiden rent faktisk kun er 24/48 timer ;)

Fin pointe...Tak for den :)

Camilla: Jeg er PLUS medlem (betalende)...og så må man godt lave et sådant indlæg. Så bliv du PLUS medlem af AMINO...så kan du også gøre opmærksom på dine produkter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03

Jamen fantastisk!!! Mange tak for INFO!!!! Smil...

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 10:16

Flot shop, tillykke med den! Cool

- Ikke at jeg har den største forstand på det, men jeg kunne forestille mig, at det her går ind under dublicate content, så få underettet din leverandør om det..

Se linket her: http://demo43416.srv104.webshopdemo.net

Dbh. Simon

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:35

Tak, Simon,

Det har jeg heller ikke...men vil lige høre min udbyder ad :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)