Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importering af nikotin væsker fra kina.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg kunne godt tænke mig, at bestille noget rygevæske med nikotin fra kina. Mit spørgsmål er så kan det lade sig gøre ? jeg har fået væske hjem fra kina før dog uden nikotin.

Og jeg ved godt det ikke må sælges på nettet, så det behøves i ikke og kommentere :)


Mvh 

Anders

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra vi snakker c-gigaretter / væske til refill.

Lægemiddelstyrelsen er ikke meget for det.

Du kan uden problemer importere små portioner som privatperson, men du kan få ørene i maskinen hvis du køber med videresalg for øje.

Jeg kan lige forestille mig de bødestørrelser man risikerer når man sådan uden videre sætter hr. og fru forbrugers "liv på spil" og sælger ikke godkendte lægemidler.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener altså jeg sagtens kan bestille væsker med nikotin med hjem næste gang jeg bestiller til min forretning. Dem med nikotin, vil kun gå til familie og gode bekendte, regner med 50 væsker. 

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror godt myndighederne kan sandsynliggøre at de 50 væsker er indkøbt med videresalg for øje, såfremt at de er indkøbt sammen med øvrige salgsvarer til en virksomhed som handler indenfor det område.

Hvis du skal bruge dem til eget forbug mener jeg det er smartest at købe dem i England.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved er det ulovligt at importere nikotin fra Kina..også til eget forbrug.

Er jeg helt forkert på den?

MvH

Peter

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt nikotin væsker (e-juice) hjem fra kina til en ven, netop fordi jeg i forvejen havde kontakt til et par producenter som også leverede uden nikotin.

og AV AV AV, Lægemiddelstyrelsen konfiskerede hele sendingen og sendte den til destruktion,

og jeg fik et grimt brev om at hvis jeg gjorde det igen ville de komme efter mig Big Smile

 

så jeg vil IKKE anbefale dig at købe det uden for EU medmindre du har direkte tilladelse fra Lægemiddelstyrelsen

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker lidt så, kan man ikke få sendt det til england fra kina, og så videre til danmark ? :)

mvh 
Anders 

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det er ikke lovligt at importere nikotin direkte til Danmark, dog er det lovligt i Holland og England, så du skal finde en grossist i et af disse lande eller alliere dig med nogen der kan få det hjem ad den vej.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for hjælpen.  :)

Jeg tænkte også på om, hvis jeg vil sælge nikotin væsker fra min hjemmeside, om så man kan få et slags lager hotel i england eller sverige billigt? 
eller er der en anden måde det kan klares på en lovlig billig måde :)?

 

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget billigere i Polen, end i England. Jeg tror dog du skal have en fysisk lokation i det pågældende, før det er lovligt at sælge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)