Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får ingen mails

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får ingen mails, når der kommer besvarelser i tråde, som jeg har svaret i...

Hvornår denne fejl er opstået, det ved jeg ikke, men jeg har lige fundet 6 tråde, som jeg har deltaget i indenfor de sidste 3 uger, hvor jeg ingen mail har fået, selvom der er kommet adskillige svar...

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:04

Sådan står det desværre også til her. Det er en del dage siden jeg sidst modtog en mail.

Yderligere kan jeg ikke lave links i indlæg mere, knappen er simpelthen ikke funktionel mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:14

Thomas:

Sådan står det desværre også til her. Det er en del dage siden jeg sidst modtog en mail.

Yderligere kan jeg ikke lave links i indlæg mere, knappen er simpelthen ikke funktionel mere.

Okay så er det heldigvis ik mig, som har lavet et eller andet... 

Jeg kan nu godt lave et LINK

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:20

Same here ...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 08:25

Fashion-Seller:
Jeg får ingen mails, når der kommer besvarelser i tråde, som jeg har svaret i.

Jeg melder mig også...egentligt lidt "træls".

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:23

Jeg kigger nærmere på det med det samme... gider I hver især sende én mail med jeres brugernavn + links til et par af de tråde, I ikke har fået beskeder fra - til drift@amino.dk ?  Det vil hjælpe fejlsøgningen en del...

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:23

Jeg plejer normal at få mails om alt på Amino, men de sidste par dage har der været en noget ustabil levering.

Kl. 09:41 i dag fik jeg mail om en ny tråd (http://www.amino.dk/forums/t/173935.aspx)

Den næste mail i den tråd kommer 10:14, men der er i mellemtiden skrevet 2 indlæg i tråden som jeg ikke har fået mails om

Dette er blot et blandt mange eksempler :-(

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:30

Jep, oplever også problemer. Der opstår af og til det, at når jeg svarer i en tråd eller opretter en tråd, får jeg beskeden : kunne ikke finde siden

Jeg tror - eller har ihvertfald bemærket - at det som minimum vedrører disse tilfælde.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:29

Jimmy B. Carlsen:

Jeg kigger nærmere på det med det samme... gider I hver især sende én mail med jeres brugernavn + links til et par af de tråde, I ikke har fået beskeder fra - til drift@amino.dk ?  Det vil hjælpe fejlsøgningen en del...

Et eksempel for mit vedkommende, er denne tråd, hvor der ingen mail kommer...

Men jeg sender dig lige et link til alle de tråde, som jeg pt har kendskab til. Der er sikkert flere, som jeg bare ik har tjekket endnu...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:31

Fokus Administration:

Jep, oplever også problemer. Der opstår af og til det, at når jeg svarer i en tråd eller opretter en tråd, får jeg beskeden : kunne ikke finde siden

Jeg tror - eller har ihvertfald bemærket - at det som minimum vedrører disse tilfælde.

Den fejl har jeg klaget over tidligere, men der mente Jacob, at det måske var noget på vores computer, som forårsagede fejlen...

Men fejlen opstår ik ved de debatter, som der ik kommer mails fra. Den gælder mere eller mindre alle debatter pt for mit vedkommende...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)