Altimobiler.dk Opdateret design.. ris/ros..
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Præcis Jacob. Jeg bakker op omkring det tip!
Svar
Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
ikke helt forstået....
mener i oppe i topmenuen med hjem, om os, osv eller? men kan faktisk godt se hvad i ellers mener mht. at det er lidt svært at se... tror i hvert fald jeg får det fremhævet ovre til venstre...
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Jacob Damsgaard
Skrevet
18-09-2012 kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ja deroppe med hjem og sådan - Der er det jo oplagt :) ! Så kan du samtidig have en derude til venstre hvor der er mere specifikt fra starten af. :)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
aner ikke hvad der sker... for de 2 ikoner før indsæt medier og smilyen til links ... kan jeg ikke klikke på... har prøvet både med ie og ff.... underligt! men yes selvfølgelig med de sociale medier ...! takker
gå ind i debat indstilling klik på indlæg editor klik på udvidet , så kommer alt det med links og smiley med mere frem
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
er 112% lost i hvor du mener jeg skal gå hen og gøre det:)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
ahh er det ikke mere derfor : Bemærk! Links i profil bliver først aktivt når du har skrevet 25 indlæg, eller bliver Plus medlem
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
ahh er det ikke mere derfor : Bemærk! Links i profil bliver først aktivt når du har skrevet 25 indlæg, eller bliver Plus medlem
du har altså skrevet 41 indlæg det er mere end 25 indlæg
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
ahmen... hvad faen sker der så???:)
jeg kan ændre font størrelse og det hele nu... men de 2 knapper med links dem kan jeg ikke trykke på.......!
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Jacob Damsgaard
Skrevet
23-09-2012 kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Har du markedet det ord du vil lave til et link først da ?
Svar