Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Altimobiler.dk Opdateret design.. ris/ros..

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

så har jeg endelig fået det nye design online med flere nye funktioner...

i kan se siden her : www.altimobiler.dk

noget i synes jeg kan gøre bedre?

e-mærket er under godkendelse...

på forhånd tak.

Nikolai R. Jensen

www.altimobiler.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:46

hmm hvorfor kan jeg ikke lave et aktivt link?

har prøvet med :

http://www.altimobiler.dk

og

www.altimobiler.dk

men de bliver ikke til et aktivt link i første indlæg...

ej helelr her... hmmm

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:03

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:14

aner ikke hvad der sker... for de 2 ikoner før indsæt medier og smilyen til links... kan jeg ikke klikke på... har prøvet både med ie og ff.... underligt!

men yes selvfølgelig med de sociale medier...! takker

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:22

Dit design er hvad det er :) Ret standard Prestashop med lidt farveændringer - sådan er det jo :)

Det jeg savner omkring funktionalitet er man f.eks kan søge under funktionalitet. Hvis kravet er en 3G telefon, så burde der være et filter, der udelukkende finder 3G, eller anden funktionalitet hvis det er behovet. Hvis man forsøger sig med avanceret søgning får man en 404

På din side: http://www.altimobiler.dk/content/2-handelsbetingelser-og-altimobiler-dk - er der brugt forskellig typografi og dine overskrifter er nogle steder sorte andre steder røde - det virker rodet.

Dine produkttekster er noget kaotisk sat op. Tekster bærer tydeligt præg af den er copy/pastet. Hvad med at lave et skema, hvor du skaber et bedre overblik? Det ville være mere behageligt at se på og nemmere at overskue.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:37

Hej thomas.

ang. funktionalitet så troed ejeg det virkede... men tror ham der programmerer siden vil få det til at virke lige så snart han er online igen... så det kommer til at virke..meget snart!

ang. handels betingelser... det kigger jeg lige på....

ang. produkt tekster så vil de løbende blive ændret så de bliver ala dem her : http://www.altimobiler.dk/192-brugt-sony-ericsson-k500i jeg skal bare have lagt alle mine mobiler ind igen som jeg har på lager så vil de automatisk blive ændret tild e nye specifikationer jeg har lagt ind... tror faktisk dit funktionalitet punkt vil blive fikset helt automatisk når det sker... og det vil ske i løbet af denne her uge...

tak for hjælpen indtil videre:)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 00:14

Din webshop er ekstreeeeeeeeeeeeeem langsom. Jeg havde ikke haft tålmodig til at surfe på din side med den hastighed...

Og så er designet virkelig kedeligt og rodet.
Jeg mangler noget mere visuelt, noget mere enkelt og ligetil design.
Mon du kan tage fat i en webdesigner og få nogle gode råd?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:26

du har ret mht. hastighed... har skrevet til web gutten men han er nok desværre først på i morgen... men siden plejer at være meget hurtigere...

ang. design så er det ikke helt færdigt... der er lidt der skal flyttes rundt men har ikke helt et overblik over det endnu....

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 11:04

Jeg syntes absolut at du skal få gjort din menu og sidebar menu mere tydelig. Enten med en farve eller i hvert fald med en store skrift eller noget lignende.

Lige nu virker det meget forvirende når man lander på forsiden, og man kan ikke danne sig noget overblik over hvad sitet har at tilbyde.

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 11:09

Få skrevet "mobiler" eller "brugt mobiler" i din menu - Jeg kunne slet ikke se hvor jeg skulle gå hen for at købe en mobil?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)