Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor? Programmør (app/php)? Vil du med på vognen mens det er billigt og i udviklingsfasen...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Goddag

Undertegnede og partner søger interesserede investorer i forbindelse med, at vi er ved at udvikle og lancerer en ny mobil app til smartphones.

Konkret går det ud på, at det skal være nemmere og lettere for forbrugeren, at finde ud af hvad der rør sig/sker i aften i forbrugerens lokalområde inden for "byliv/natteliv".
(diskotek, bar, pub, cafe, restaurant) På sigt kan flere komme til.

Hvorfor skal forbrugeren vælge vores app??:

Hvad tid åbner det lokale diskotek?
Hvilket tilbud har den lokale bar i aften?
Hvor er der koncert el. et event i aften i min by?

Kan DU på stående fod svarer på dette lige nu?? Hvis ikke så er denne app noget for dig.

Der skal være afdelinger lokalt i alle lande og i alle byer. Men hjemmesiden/app er styret centralt her fra DK.
Dvs. hvert land/by har deres egen Facebookside som bliver styret lokalt af franchisetagere (promotere i den lokale by er et godt eksempel)
Præcis som med Groupon.
Dette skal laves pga. flg.:

Antag, at du lige er landet i Paris og nu står ved Eiffeltårnet. Ved hjælp af vores app kan du nu så let som ingenting via få tryk se hvad, der sker i aften eller i morgen på det lokale diskotek, bar, cafe, pub, event etc. Al denne lokale info er lavet og uploaded af lokale franchisetager.

Slip for, at blive bombarderet med ligegyldig eventinfo fra alle mulige Facebookopdateringer fra folk.
VIa vores app kan du selv nu gå ind og se hvad, der sker lige nu og om den lokale bar, cafe har et tilbud.

Forbrugerne giver de forskellige steder karakter med stjerner. (cafe x har fået 3 ud af 5 stjerner)

Hvad skal vi tjene penge på??

App er gratis for forbruger og tilmeldte firmaer.
App tjener penge på hver handel der måtte indgås vedr. et tilbud der er fundet via et firmas profil. Se evt. hvordan drinkster.dk gør det.. præcis det samme vi gør.
App får MAGT og magt er = penge.

Hvad mener han nu med magt?

App kan pga. af alle de tilmeldte firmaer vælge hvem af de forskellige firmaer, der mod betaling skal rankes højest.
Jo højere ranking desto flere potentielle kunder ser firmaet.

Hvad kan jeg som forbruger med denne app?.:

Du kan selv se og følge med i hvad, der sker lige netop i den by DU befinder dig i lige nu el. evt. i morgen i hvilet som helst land.
Du kan selv vælge hvilke diskoteker, barer, cafeer osv der skal komme øverst inde under dit søgefelt når du vil søge i fx. din hjemby.
"det er ikke relevant for mig at følge club x hver dag, men jeg vil gerne følge cafe z hver dag pga. jeg kommer der med mine veninder. Ergo kan dette sted sættes øverst."

Du kan se hvilke tilbud der på et sted.
Du kan "check in" via app og vise dine venner hvor du er lige nu.
Du kan via app. ringe, emaile, se lokation via google maps, dele via Facebook el. Twitter el. se daglig tilbud lige præcis nu og her med det samme.
Du kan selv uploade din egen privatfest i din lokale by og invitere venner.

Hvad kan en cafe, diskotek osv med denne app??:

Firmaer, der tilmelder sig app uploader selv alt info. (billeder, info, åbningstider, tilbud, kommende events osv)
Præcis som med Just-eat.
Firma har ikke længere brug for promotere, der skal skaffe stedet kunder via fx. Facebook
Firma klarer nu alting selv via app. (firma har online adgang til app/hjemmeside vedr. opdateringer)
Firmaer bliver eksponeret langt lettere til folk de ellers ikke normalt ville blive eksponeret over for. (turister, andre målgrupper)
(ex.: Jane, der er punker og vil høre heavy metal ønsker, at se hvad der sker i hendes by i dag. Hun slår op under fx. diskotek, event og ser så de andre events ( fx. folkedans i aften på byens kro), diskoteker (80´er fest på club x), som også høre under diskotek el. event.)
Firmaer opdatere med egne tilbud og når potentielt ud til nye kunder de ellers ikke ville have nået. Igen, som Groupon.


På hvilken måde adskiller denne app sig fra fx. netop Groupon?

Vi mener, at Groupon er ALT for bred!
Vi vil kun koncentrere os om by/natteliv

På hvilken måde adskiller denne app sig fra fx. Drinkster?

Vi mener, at Drinkster kun rammer folk der vil drikke sig i hegnet billigt.

Vi ønsker, at være verdens førende app inden for by/natteliv (info/tilbud)
Vi vil ikke satse på Danmark, som start. Vi har allerede pt. en medejer der står for Syd/Østasien. Han står for al opstart i dette område.
Vi ønsker, at blive store i Europa/USA før i Danmark. Danmark er ikke interessant for os lige til, at starte med.


Kan du se ideen?

Skriv i indbakke.

Vi er allerede i gang med hjemmeside/app.. Moduler er købt og system er i produktion.

Se evt. hvad det skal minde om via dette link: www.illoret.com

Denne app er lokal og de er ikke selv bevidste om hvad det er de har fat i.

Ps. Der er pt. allerede 2 aktive investorer med i dette.

Hvis du er passiv er dette også ok.

Mvh.

Sander Pennerup

CEO & Founder
Iparty24.com

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander,

Du kan jo prøve Amino Kapital. Der er i øjeblikket 244.500.000 kr. i samlet kapital til rådighed og 107 investorer og långivere.

Link: Amino Kapital.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

...dobbeltpost..

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

... dobbeltpost

 

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

simon:

tro mig.. har prøvet SÅ mange gange der inde... intet sker :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Forklar mere om de andre invstorer og specielt om hvad du selv skyder ind i projektet, så sker der MÅSKE mere.
Forklar HVORFOR du vil ha flere investorer ud over dem du allerede har, projektet lyder jo ikke dyrt, så hvorfor vil du dele overskuddet med flere?
Med et så enkelt projekt ville jeg da ikke ha flere at betale til.

Du må gå lidt ud fra, at når der ikke sker noget på amino kapital så KAN det hænge sammen med at investorerne ikke helt ser hvorfor de skulle behøves i dette fald.
Nævn også (hvis du ikke har gjort det på kapital) det som pt er investeret, det som du ønsker i ny investering, og dit tilbud om tilbagebataling & hvor langt den app er i sin udvikling.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

coockie:

nu ved jeg ikke lige hvor enkelt det er, at udvikle app, hjemmeside, markedsføringen der til, oprettelse af selskab, indløsningsaftaler m.m.

Hvor henne skriver jeg de ting du hentyder til der??

Under egen profil eller hvor ?

Mvh.

Sander Pennerup

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en pm, (og opgivet at bruge Aminos app - beklager de sidste lidt forvirrende beskeder)

 

S-

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

sansir:

vi er i gang ;-)

Ser godt ud.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander pennerup:

nu ved jeg ikke lige hvor enkelt det er, at udvikle app, hjemmeside, markedsføringen der til, oprettelse af selskab, indløsningsaftaler m.m.

Hvor henne skriver jeg de ting du hentyder til der??

Under egen profil eller hvor ?

Mvh.

Sander Pennerup

Det skal jeg heller ikke turde sige, men med to investorer allerede ville jeg som tredie se det som lidt underligt. Udviklingen af app koster jo - hvis ikke I selv kan, hjemmeside ligeså, skal der oprettes et nyt selskab - det er ikke fremgået, så må du være tydelig med om det er et ApS eller hvad du påtænker, indløsningsaftaler er ikke dyre. Alt i alt kan det se UD som om det ret let klares med hårdt arbejde og nye penge i intervallet 50-150.000 kr og så vil mere end 2 investorer som du skriver du har på allerede, uden yderligere forklaring nok virke lidt underligt - for det går jo ud over DIT overskud siden

Jeg ville skrive de oplysninger samlet i en så koncis som mulig beskrivelse af alt i http://www.amino.dk/kapital/ der har du en overskrift og derefter mulighed for at give god beskrivelse af projekt, af det du har investeret selv, af det andre externe måtte ha investeret, hvem udfører det praktiske arbejde - tager nattelivets forretninger godt imod tanken - og dine forventninger til behov fra den nye investor og hvordan du tænker tilbagebetaling - herunder om det er medejerskab af det nye selskab du her taler om som du forventer eller hvordan han får sin investering igen- 

Jeg tror også det er godt at beskrive lidt tidsmæssigt - hvornår kan du være i luften - og hvis du har haft succes med et eller andet andet-  at beskrive det

Du behøver ikke være helt nede i detaljen med alt, det skal være en "teaser" der beskriver det hele så godt og præcist og seriøst, at en investor henvender sig for flere oplysninger

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)