Jeg er i gang med et projekt til Young Enterprice, som er en iværksætter konkurrence for studerende over det meste af landet. Selv og nogle kammerater er vi igang med at lave et intranet til skole og andre institutioner - vi er kommet i tanke om vi gerne vil tilbyde SMS-service og dérfor gerne vil finde en mulig samarbejdspartner (eller i hvert fald nogle priser at kunne lægge sig op ad).
Så derfor spørger jeg jer om i kender nogen som udbyder sms servicer og evt priser - det vil være en stor hjælp. Tak :-)
Det lyder som om i går på handelskole, jeg ved i hvert fald at IBC kolding har alle disse funktioner er allerede det vi kalder fronter så der er ikke møg innovation over det.
Så derfor spørger jeg jer om i kender nogen som udbyder sms servicer og evt priser - det vil være en stor hjælp. Tak :-)
Jeg tilbyder det i form af textreactor.com men for at kunne komme med en god pris så et skud i tågen om antallet? Der betales kun for den enkelte sms så der er intet oprettelsesgebyr eller månedsgebyr.
Men prisen starter på 17 øre og så går den ellers nedad.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....