Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Min far har idag, af en eller anden grund købt et domæne til mig,(er selv 15) med webhotel hos surftown. (Han skulle også købe et til sig selv) 

Men jeg ved dælme ikke helt hvad jeg vil bruge det til. Altså, jeg har længe gået med tanken om at lave en webshop. Ved bare ikke om det overhovedet er realistisk, uden programmerings færdigheder. 

Har i nogle andre ideer? Bare skyd løs. Vil gerne have så meget som muligt at vælge mellemBig Smile

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 16:38

Slet ingen ideer? I plejer altid at være så hurtige til sådan noget

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 16:49

Du kunne starte en blog op. Skrive om dine interessere osv., og se den vokse større, jo mere du brænder for det. 
Held og lykke med det.  

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:50

Hej :)

Det jo lidt svært at sige, uden at vide hvad domænet er.. Du bør ikke tilpasse din ide efter domænet, men domænet efter ideen.. Et .dk domæne koster ikke ret meget. :)

Hvis du vil have en webshop, bør du finde noget du kan lide at sælge.. :=) Det i hvert fald mit råd. Hvis du ingen erfaringer at all, har med at lave hjemmesider. Kan det godt være en stor mundfuld, hvis man vil have succes. Så kan man med fordel betale sig fra det.. 

Hilsen

Kasper

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 17:03

Domænet er vist nok snasser.dk . Et lidt allround domæne, vil jeg sige. En blog lyder nok lidt kedelig, efter min mening.. Det skal også være sådan at jeg måske (kun måske) kan sælge den, hvis den bliver kendt. 

angående webshoppen, så kan jeg skam finde på masser at sælge. Har mange ideer allerede. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

gomado:

Domænet er vist nok snasser.dk . Et lidt allround domæne, vil jeg sige. En blog lyder nok lidt kedelig, efter min mening.. Det skal også være sådan at jeg måske (kun måske) kan sælge den, hvis den bliver kendt. 

angående webshoppen, så kan jeg skam finde på masser at sælge. Har mange ideer allerede. 

webshop den er svær de fleste helst betale over internet vis har nets og har cvr nummer, derved skal dine forældre hjælpe og med registrer det hele , du skal huske alt det med regnskab sende ordre er ikke lige det spændene med at finde ud ad skrive nogle spændene artikler

bloggen vil være langt mere spændene du kan sætte nogle affinitet links  partner adds på siden altså folk betaler når de klikker på dit links og køber noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 17:33

Jeg har en blog.. eller havde... men nøjj det var kedeligt. Så det gider jeg altså ikke. Jeg har også en adsense account... 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:38

Snasser er da et lækkert ord.

Der var på et tidspunkt en tjeneste, som vist nok hed boobscan, hvor kvinder kunne scanne deres bryster i almindelig scanner og uploade billedet. Hver måned var der så en afstemning, og man kunne vist efterfølgende købe vinderens bryster på en t-shirt...

Kunne man lave noget lignende med kys.

Altså: kys din scanner - upload din kyssemund og vind ét eller andet. Så er du månedens "Snasser".

Der er lidt at arbejde videre med, men måske kunne det laves så sjovt, at folk gider være med.

Hans

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 17:49

Super fed ide! Den skal da lige noteres ned! Tak

Flere ideer modtages selvfølgelig stadig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)