Hej Aminoer, Jeg har siddet de sidste par dage og makket med en 360 Graders Intro video, vi skal have på forsiden af vores "nye" hjemmeside, når den bliver lanceret. Vi er et webbureau, med de kompetencer der høre med. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, din kommentar, hvad du syns om videoen. Om den formidler budskabet klart nok. Ideen, med videoen er blot, at man skal kunne vælge at se den frem for at læse "intro" teksten på vores forside. Så ved man hvem vi er og lidt om vores værdier osv. Hvis i syns den er for "svag" i formuleringerne og budskaberne, vil jeg rigtig gerne høre hvad i kunne forstille jer var bedre :) Video: Vh Daniel |
Hej Daniel
God video, der efter min mening mangler essensen af det i laver.... branding, fokus, call2action.
Jeg ser en står grå masse, hvor der ikke er noget der skiller sig ud, og det burde det vel gøre? Det er vel netop det i gør!..
Eksempler:
I starten er videoen er der biler og huse.. det hele er gråt og intet på billedet skiller sig ud. Et rødt hus eller bil, ville få mig til at kikke.
Så er vi på gaden hvor man ser en masse gående... havde en af dem farvede bukser på, havde jeg kikket.
og sidst har I en masse tv kanaler... alle i grå farver... havde en af de været i fuld farver, havde jeg kikket.
Der er altså en gylden mulighed for at vise hvad i gør, uden at skrive det. Når i så også skriver det, er det dobbelt effekt og det fanger.. ihvertfald mig :)