Hej jeg vil gerne betale for et godt theme, til min side, men jeg vil kun betale et engangsbeløb, og så skal siden være overskuelig og ikke have udgående links fra siden som alle de andre har.
Er der nogle gode forslag ??
Syntes jeg har ledt over alt nu, så vil lige høre om i har et i kender i vil dele
Et godt theme er meget styret af hvilke funktioner / ideer du har til det. Så vil nok forslå dig at få udviklet et custom theme som dækker dine behov og ønsker.
Et godt theme er meget styret af hvilke funktioner / ideer du har til det. Så vil nok forslå dig at få udviklet et custom theme som dækker dine behov og ønsker.
Det theme er også fint så skal det bare redigeres i til dine behov det er også muligt.
Et custom theme er meget forskelligt hvad det koster. Det meget hvilken kunde man har at gøre med og hvilke krav der er. Men et købt theme er meget billigere :)
Det er lige præcis det jeg ønsker, men hvor meget vil det koste for sådan et theme som det jeg linker til så det er mit ? og rettet til så der ikke er udgående links mm.
Vil gerne have et tilbud på det enten her eller via mail