Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til implementering af OSC webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin
På din foranledning har jeg så afsendt forespørgsel til to andre webdesignfirmaer, jeg har fundet her på Amino: trofo.dk og webli.dk. Er der nogen herinde, der har erfaringer med sidstnævnte?

Stephan

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:58
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 10:09
Jeg ville nok læse denne tråd ang. BGsys snyd: inden du beslutter noget.
Jeg vil ikke anbefale Troels / Trofo, da jeg har talt med flere af deres kunder, som har betalt for en grafisk ydelse, som aldrig er blevet udført. Herefter har han ikke svaret på deres mails m.v. så jeg vil anbefale, at du går i en stor bue rundt om de 2 ovennævnte.

Laika IT vil være en mulighed ligesom Martin Tygsen / Venio vil være det, hvis du har tid til at vente. For så er jeg sikker på, at du bliver tilfreds med arbejdet..
Med venlig hilsen.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 10:18
Hej..
Jeg kan også på det varmeste anbefale Laika IT som jeg selv bruger til implementering af OSC shops.. God service, pris og det virker bare.

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:46
Hej Stephan

Hvis du ikke allerede har fundet hjælp, kan jeg måske tilbyde dig den...

Jeg er selv professionel moms-registreret Software- og webudvikler, og har arbejdet professionelt siden 1998, og som selvstændig de seneste år. Jeg har nogle få store kunder, men også et utal af mindre kunder, hvoraf flere har en wenshop-løsning, baseret på osCommerce.

Jeg har en 100% styr på både osCommerce i den standard version, som ligger frit tilgængelig, såvel som de primære værktøjer, der bruges ved videreudvikling og customisering af denne, bla. PHP, HTML/CSS/JScript, MySQL osv. Jeg har ganske nyeligt forstået en fuldstændig customisering af osCommerce, og er pt. igang med yderligere 2 løsninger, så opgaven ligger ikke fjernt for mig. Før disse projekter har jeg også været en del af flere andre webudviklingsprojekter, hvoraf osCommerce indgik som en mindre eller større del.

Jeg ville være i stand til at hjælpe dig med at bringe din standard osCommerce videre fra hvad du har i dag, til en webbutik, der rent visuelt og funktionsmæssigt er noget, din virksomhed kan identificere sig med. Jeg har naturligvis også erfaring med PBS-integration og hvad der ellers er nødvendigt, før end man har en køreklar webshop.

Da jeg arbejder professionelt, vil et evt. samarbejde naturligvis forgå under stramme rammer, såvel tidsmæssigt som kravsspecifikationsmæssigt. Du nævner, at du ønsker en tidshorisont på et evt. projekt, men samtidig giver du meget få detaljer om dine ønsker. Jeg kan dog sige, at en typisk osCommerce webshop-løsning, der inkluderer en personlig styling samt almindelige forbedringer omkring fx. varepræsentation mv. ligger fra omkring 14 timers arbejde og helt op til omkring 50 timer. Men den snak kan vi altid tage, hvis du har interesse i at åbne en dialog med mig.

Såfremt du ønsker at åbne en dialog,  og ikke allerede har fundet hjælp, kan jeg naturligvis også præsentere dig for referencer og udtalelser om min person, så du kan føle dig tryg ved at vælge mig som samarbejdspartner :-)

Du er som nævnt velkommen til at kontakte mig, og ellers ønsker jeg dig held & lykke med dit projekt.

Venlig hilsen

Niklas Nikolajsen

Systemudvikler

Tlf: 23284843

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 21:55
Hej Stephan,

Du er velkommen til at kontakte os ganske uforpligtigende. Vi har lavet mange eShops i OSC.

Du kan se referencer på www.togidata.dk.

Vi har lavet mange modifikationer i OSC. hver eneste butik har deres eget design og forskellige specifikationer.

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:34
Kære Aminoer

Tusind tak for de mange tilbud, jeg har modtaget i de sidste par dage. Jeg har nu valgt en grafiker, der kan hjælpe mig med arbejdet, og lukker derfor tråden. Pøj-pøj til alle Jer iværksættere derude.

Amino er et fantastisk sted at være!

ENTER data
v/ Stephan Randahl

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)