Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering - spørgsmål evt. tilbud.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg har tænkt lidt over hvordan man kunne finde den bedst tænklige løsning, derfor vil jeg lige høre jer om dette er noget som i mener kunne være relevant hvis du skulle udføre SEO på min webshop

Min plan var at man gav en månedligpris samt lavede nogle mål. Kunne f.eks. være at være på side 2 på et søgeord så fik man en ekstra bonus på X antal kroner. Eller lign. Og mål 2 så fik man en bonus på x antal kr. Selvfølgelig samtidig med at man modtager sit månedlige honorar. 

Er dette en afregningsmodel som der var nogen der kunne have interesse i, og er du SEO manden som kan varetage vores webshop så vi kommer til at rate højere i Google. Så send mig gerne en PM med det samme. 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:14

Hej Daniel.

Godt oplæg. Jeg tror umiddelbart at det kunne fungere fint med den afregningsmetode du nævner. Hvilken hjemmeside drejer det sig om?

Hvis det er Mytrends.dk, så vil jeg mene at du kan bruge kræfterne bedre andet steds, fx med at få siden til at se mere troværdig ud.

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 10:17

Halløj, tak for dit svar. 

Det er det ikke. Det er samme opbygning som vores svenske side mytrends.se men dog en dansk udgave. Den kommer ikke til at hede mytrends. Hvad mener du om dette, er den troværdig, eller skal der blot ligges kræfter i markedsføring og seo m.m. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:21

Hej Daniel,

De fleste SEO'ere som rent faktisk har en nogenlunde idé til hvad de taler om, har allerede deres egne afregningsmodeller. Din model med "bonusser", ser jeg egentlig blot som en god måde at få optimeringsnørden til at tage sig lidt sammen :-)

Jeg formoder at de fleste der har med søgemaskineoptimring at gøre, inklusiv mig selv, ikke ville være helt afvisende over for dette.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 10:41

Daniel :
Det er det ikke. Det er samme opbygning som vores svenske side mytrends.se men dog en dansk udgave. Den kommer ikke til at hede mytrends. Hvad mener du om dette, er den troværdig, eller skal der blot ligges kræfter i markedsføring og seo m.m. 

Hej Daniel.

Det ser meget bedre og mere troværdigt ud. Min pointe var blot at før man begynder på SEO, så er det vigtigt at have en side som kan konvertere og fastholde brugerne.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Laust:

Daniel :

Hej Daniel.

Det ser meget bedre og mere troværdigt ud. Min pointe var blot at før man begynder på SEO, så er det vigtigt at have en side som kan konvertere og fastholde brugerne.

Hej Laust,

SEO anno 2012 inkluderer også konverteringsoptimering, time-on-site, afvisningsprocent mv. Alt i alt gør er det, efter min mening, forkert at "kategorisere" SEO som den stereotype Googlestimulering, som det nu engang bliver fremført som. Det handler mest om brugerne - alt andet vil være fejlagtigt at sige.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 11:19

Patrick du har helt ret - Daniel har selvfølgelig ikke sagt noget om at man ikke skal hjælpe med on-site optimering - det var mig som drog en forhastet slutning.

Jeg er af den overbevisning at det vigtigste er at optimere tingene på sitet og få lavet kvalitetsindhold, så kommer man rigtigt langt og så er resten det som skiller fårene for bukkene.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:50

Laust:

Patrick du har helt ret - Daniel har selvfølgelig ikke sagt noget om at man ikke skal hjælpe med on-site optimering - det var mig som drog en forhastet slutning.

Yes Laust :-)

Daniel. Du er velkommen til at skrive en PM med websitet det drejer sig om, samt hvad du havde i tankerne. Så er jeg sikker på at vi kan få strikket en god aftale sammen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)